  • 11. Data: 2011-09-23 16:21:06
    Temat: Re: z cyklu czyja wina? ;]
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 16:16:27 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >To nie było ani zatrzymanie, ani tym bardziej postój

    Zbłaźniłeś się...

    zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu niewynikające z warunków
    lub przepisów ruchu drogowego, trwające nie dłużej niż 1 minutę, oraz
    każde unieruchomienie pojazdu wynikające z tych warunków lub
    przepisów;

  • 12. Data: 2011-09-23 16:23:45
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-23 16:16, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    net.pl

    > To nie było ani zatrzymanie, ani tym bardziej postój

    Zwłaszcza jak otwiera drzwi i idzie do bagażnika...

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 13. Data: 2011-09-23 16:57:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jarek Andrzejewski

> [...]
    > lub przepisów ruchu drogowego, trwające nie dłużej niż 1 minutę, oraz
    > każde unieruchomienie pojazdu wynikające z tych warunków lub przepisów;

    No fajnie, zacytowałeś, a teraz spróbuj zrozumieć.

  • 14. Data: 2011-09-23 17:34:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Rychu* napisał(-a):

    > Zwłaszcza jak otwiera drzwi i idzie do bagażnika...

    Może widzimy różne filmy, ale na tym który ja widzę nie oddalił się o
    więcej niż o krok od drzwi kierowcy i to wcale nie w kierunku bagażnika
    ;) A wysiadł wtedy jak mu motocyklista drzwi oberwał, a nie wcześniej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-09-23 18:10:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 14:44, to pisze:

    > PS. Motocyklista wcześniej popełnił wykroczenie zajmując więcej niż jeden
    > pas ruchu.

    Ale zobacz, od razu sugestia że taryfiarz zrobił to celowo :D

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-09-23 19:16:08
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 23-09-2011 o 14:53:14 Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > Zaraz się ktoś zapyta, co to za kamera dobra, że można odczytać numery
    > rejestracyjne :)

    Moja badziewna kamerka nagrywa tablice z 5 klatkami na sekunde, nie trzeba
    "HaDe" ;)

  • 17. Data: 2011-09-23 20:02:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.09.2011 19:16, MM pisze:

    > Moja badziewna kamerka nagrywa tablice z 5 klatkami na sekunde, nie
    > trzeba "HaDe" ;)
    dawaj model i recenzje. nie żartuje, po co mi 30 klatek?

    ToMasz

  • 18. Data: 2011-09-24 07:59:47
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-23 17:34, Big Jack pisze:
> [...]
    > więcej niż o krok od drzwi kierowcy i to wcale nie w kierunku bagażnika
    > ;) A wysiadł wtedy jak mu motocyklista drzwi oberwał, a nie wcześniej

    ...no dobra, niech Ci będzie. Zostańmy tylko przy tym:
    "Zwłaszcza jak otwiera drzwi..." Po za tym co za różnica,
    czy oddalił się na krok, pół, czy dwadzieścia trzy?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 19. Data: 2011-09-26 11:34:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 23 Sep 2011 14:57:31 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >begin Jarek Andrzejewski

    >No fajnie, zacytowałeś, a teraz spróbuj zrozumieć.

    Złotówa stał w korku, więc jest to "unieruchomienie pojazdu wynikające
    z tych [ruchu] warunków".
    A czego Ty nie zrozumiałeś?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2011-09-26 16:10:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Złotówa stał w korku, więc jest to "unieruchomienie pojazdu wynikające
    > z tych [ruchu] warunków".
    > A czego Ty nie zrozumiałeś?

    Przecież 2 posty wyżej napisałeś, że _NIEWYNIKAJĄCE_ z warunków. Ogarnij
    się.

    Pozdrawiam
    Paweł