  • Data: 2011-10-03 14:27:56
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, to możliwe: gdyby nie _stanął_ w poprzek, a _pojechał_ dalej
    > prawym pasem, to być może megrims zdołałby wytracić prędkość
    O co to to nie, bo na filmie wyraźnie słychać że AMG przyspiesza żeby
    przelecieć prawym pasem. O wytracaniu prędkości nie ma mowy. I to był
    podstawowy błąd bo nie dało się 100% przewidzieć zachowania kierownika
    Cklasy
    >(lub
    > "manewrem łosia" ominąć jednak z lewej).
    No, to już bardziej, ale mimo wszystko wydaje mi się że megrismowi się
    włączyła blokada i jak to już ktoś napisał "zafixował się" na konkretny
    manewr, czyli śmignięcie prawym pasem.

    No dobra, pogdybaliśmy (zza klawiatury fajnie się gdyba), każdy niech
    zostanie przy swoim, OK?:)

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: