  • Data: 2011-09-30 11:18:22
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-09-2011 00:40, megrims pisze:
    > To nie w tym rzecz. Każdy z nas jest inny. Jedni piją wódę i palą
    > ćmiki, inni wolą palić opony.

    To nie lepiej wyszaleć się na jakimś torze? Do Poznania chyba masz
    niedaleko, funduszy też Ci raczej nie brak. Wyżyjesz się, zmęczysz, przy
    okazji trochę technikę podszlifujesz...

    > A jestem ciekaw ilu z tych sędziów tu z PMS to tacy idealni kierowcy.
    > Nie raz zdarzyło mi się w podobnej sytuacji zatrzymać, bo nie wiedziałem
    > co facet zrobi. Teraz było inaczej. Szczególnie, że on wyjechał

    W zasadzie nie musiałeś się zatrzymywać, wystarczyło przestać
    przyśpieszać i nieco zwolnić gdy zobaczyłeś jego manewry. Zachowałeś się
    jak 19latek chwilę po otrzymaniu prawka ;)))

    > I trudno. Powtórzę: najważniejsze, jest to, że nikomu nic się nie stało.

    Otóż to.

    Pozdrawiam
    Paweł