  • 1. Data: 2010-04-21 16:36:30
    Temat: z cyklu co kupić do 15000
    Od: wagabunda <w...@g...com>

    Witam !
    Szukam bezawaryjnego auta diesla kombi lub heczbek, w bagażniku musi
    się zmieścić wózek inwalidzki składany ręczny, auto będzie robiło ok
    20 k km rocznie.
    Autem będą jeździły przeważnie 2 osoby.
    Poradźcie co kupić do tej ceny w miarę dobrego, przeglądałem znane
    portale motoryzacyjne w Polsce i nie tylko, ale od ofert to oczy mi
    się przewracają a decyzji jak nie było tak nie ma.
    podobają mi się:
    Ford fokus, mondeo
    Audi a4
    Golf 4
    Opel astra
    Volvo v40
    Renault Laguna II ale kasy to góra na 2001 rok
    ogólnie francuzy

    Skoda oktawia, w tej cenie trudno znaleźć
    i jeszcze wiele wiele innych.

    ostatnio oglądałem Lagunę II z 2001 roku facet chce równe 15 k zł

    za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-21 17:55:03
    Temat: Re: z cyklu co kupić do 15000
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wagabunda" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
[...]

    Nie wiem czy nie bedzie za maly, ale napewno bedzie malo awaryjny i
    ekstremalnie malo palil.

    VW Polo kombi SDI / Seat Cordoba kombi SDI
    Za te pieniadze kupi bez problemu zadbany z koncowki produkcji.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-04-21 19:19:04
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    >Skoda oktawia, w tej cenie trudno znaleźć

    Do fabii kombi powinien wejść.
    W zakładanym budżecie wybór stosunkowo młodych aut będzie duży.
    Przy podanym zakładanym przebiegu polecałbym rozpatrzenie, czy diesel
    faktycznie się opłaci, bo:
    - zakupiony będzie już w jakiś sposób wyeksploatowany a ew. naprawa diesla
    jest droższa niż silnika benzynowego,
    - benzynowych silników jest moc wersji a każda będzie tańsza w zakupie,
    - spalanie silnika benzynowego w aucie typu skoda fabia nie jest jakoś
    dramatycznie większe niż diesla

    Poza tym auto naprawdę przyjemne, wygodne i dostatecznie przestronne.
    Niewygodę mogą czuć jedynie pasażerowie tylnej kanapy.

    zdrówko
    P.

  • 4. Data: 2010-04-21 22:28:24
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    >Opel astra
    >Volvo v40
    >Renault Laguna II ale kasy to góra na 2001 rok

    Masz 15 tysięcy. Odpuść więc Mondeo, A4 oraz Golfa 4. Laguna II - zapomnij,
    pierwsza poważniejsza awaria wyrwie Ci portfel z kieszeni, nim zdążysz się
    zorientować.
    Można próbować kupić sensownego Focusa, można Astrę II (która w tej sytuacji
    będzie chyba najbardziej optymalnym wyborem), można szukać ŁADNEGO Golfa
    III.

    Jurand.

  • 5. Data: 2010-04-22 09:43:02
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    wagabunda wrote:
> [...]
    >
    > Skoda oktawia, w tej cenie trudno znaleźć
    > i jeszcze wiele wiele innych.
    >
    > ostatnio oglądałem Lagunę II z 2001 roku facet chce równe 15 k zł

    Laguna II 1.9dci i bezawaryjnosc :) Przeciez tam czesto padaja silniki -
    najpierw stuka i puka w silniku a potem robi sie takie cos :
    http://www.allegro.pl/item1007090640_renault_silnik_
    laguna_1_9dci_05_07_120km_kangoo.html