  • Data: 2012-04-04 13:42:50
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: ojciec <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-04 13:09, Robert_J pisze:

    > Nie kupujesz, ale wg Ciebie nie ma w tym nic złego :-). Różnica
    > niewielka...

    > To nie kwestia zwracania uwagi, ale akceptacji samego zjawiska i fakt,
    > że nie uważasz tego za złodziejstwo. A co do lania do beczki to skąd ma
    > ktoś wiedzieć czy to aby nie sam właściciel ciężarówki? Sam fakt
    > przelewania raczej przestępstwem nie jest, ale fakt sprzedaży lewizny
    > już raczej tak :-)

    Po co właścicielowi na jednej fakturze paliwo w baku i do beczki(po 30s
    od nie lania blokuje się dystrybutor i system wystawia po odblokowaniu
    nową fakturę, widziałem na własne oczy na orlenie) czyżby robił lewiznę
    na państwu bekę szykując do swojej osobówki?

    Ci co zapewne ciśnieniu ją najwięcej nie jeżdżą służbówkami po dzieci do
    przedszkola a jadąc na niedzielny wyjazd z rodziną dolewają paliwa z
    własnej kieszeni nie biorąc faktury na firmę?