  • 41. Data: 2009-11-21 21:07:41
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci
    news:he9hmd$450$1@news.onet.pl...

    > Niestety, poleglem, notebook nie byl w stanie rozpoznac podlaczonego do
    > vga tunera jako monitora, a co za tym idzie odmówil wyswietlenia
    > czegokolwiek przez vga i juz.

    Czyli to zapewne przejsciówka. Trzeba podlaczyc monitor do VGA out, zeby
    notebook go zobaczyl.

    A.

  • 42. Data: 2009-11-21 21:16:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Czyli to zapewne przejsciówka. Trzeba podlaczyc monitor do VGA out, zeby
    > notebook go zobaczyl.

    No tak, ale takiej konfiguracji to juz mi sie nie chce sprawdzac (komp z
    monitorem i tv sa w róznych pokojach i za ciezkie do noszenia).
    Moze w poniedzialek, kiedy ma przyjsc maly tv w prezencie od Cyfry.

  • 43. Data: 2009-11-23 06:40:20
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Daj adres do wysyłki.

    napisz do mnie na maila to podam.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 44. Data: 2009-11-23 20:24:25
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@T...MUCH.SPAM.com> napisał w wiadomości

    > Jeśli to drugie, to wpisz w Google: dvb-t signal generation
    > i kliknij w pierwszy link.

    Powiem krótko: ALE ODJAZDOWA SPRAWA!

    ... naprawdę jestem pod wrażeniem!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 45. Data: 2009-12-12 00:29:55
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > No tak, ale takiej konfiguracji to juz mi sie nie chce sprawdzac (komp z
    > monitorem i tv sa w róznych pokojach i za ciezkie do noszenia).
    > Moze w poniedzialek, kiedy ma przyjsc maly tv w prezencie od Cyfry.

    No i? Byla konwersja VGA->PAL czy nie, a wejscie VGA to jednak tylko
    przejsciówka na monitor?

    A.

  • 46. Data: 2009-12-12 09:50:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci news:

    > No i? Byla konwersja VGA->PAL czy nie, a wejscie VGA to jednak tylko
    > przejsciówka na monitor?

    To juz musisz Pawla pytac, zgodnie z deklaracja zakupil byl ten tunerek po
    naszej dyskusji, a przed uruchomieniem tv.

  • 47. Data: 2009-12-26 13:27:57
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > To juz musisz Pawla pytac, zgodnie z deklaracja zakupil byl ten tunerek po
    > naszej dyskusji, a przed uruchomieniem tv.

    Juz sprawdzilem sam (u kuzyna taki tuner byl). Tak jak przypuszczalem -
    przejsciówka sygnalu, czyli podobnie, jak w innych znanych mi tunerach.

    A.

  • 48. Data: 2009-12-26 18:05:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Juz sprawdzilem sam (u kuzyna taki tuner byl). Tak jak przypuszczalem -
    > przejsciówka sygnalu, czyli podobnie, jak w innych znanych mi tunerach.

    Czyli w przypadku podlaczenia na wejsciu sygnalu vga na composite out nie ma
    nic?

  • 49. Data: 2009-12-26 22:12:07
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > Czyli w przypadku podlaczenia na wejsciu sygnalu vga na composite out nie
    > ma nic?

    Jest obraz TV z tunera (bez wzgledu na to, czy na monitorze VGA byl obraz
    z komputera, czy tunera).

    PS Popraw sobie ustawienie kodowania (masz iso-8859-1)

    A.

  • 50. Data: 2009-12-26 22:21:43
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli w przypadku podlaczenia na wejsciu sygnalu vga na composite out nie
    > ma nic?

    Jest obraz TV z tunera (bez względu na to, czy na monitorze VGA był obraz