  • 31. Data: 2009-11-20 23:57:05
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@T...MUCH.SPAM.com> napisał w wiadomości
    news:

    > Nawet jeśli tuner w sobie ma wyjście i wejście S-Video

    Wyjścia s-video nie ma, pisałem o tym ze trzy razy.

  • 32. Data: 2009-11-20 23:59:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Adam, jako jedyny zlokalizowal poprawnie problem/potrzebe !!!

    Nie bardzo.
    Sam obrazek moze mylic, tez bylem zdziwiony któredy wchodzi sygnal vga do
    tego tunera.
    HINT: to drugie wejscie z lewej, to nie jest s-video, tylko wejscie vga.

  • 33. Data: 2009-11-21 10:01:08
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Vga z kompa do tunera i composite z tunera do tv.
    > Niech Cie nie myla zdjecia - tam jest wejscie vga, tyle ze specjalnym
    > kablem zakonczonym czyms w rodzaju s-video.

    No tak, ale czy sygnal z VGA zostanie przekonwertowany na PAL i pojawi
    sie na wyjsciu composite? Czy nie jest tak, jak napisal Tomasz Wójtowicz
    (jest to tylko przejsciówka). Jezeli to rzeczywiscie konwerter, to jakie sa
    parametry czy mozliwosci ustawien tej konwersji (overscan, filtry) i dla
    jakich rozdzielczosci pulpitu ona dziala?

    A.

  • 34. Data: 2009-11-21 12:15:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci news:

    > No tak, ale czy sygnal z VGA zostanie przekonwertowany na PAL i pojawi
    > sie na wyjsciu composite?

    Pojawi sie.
    Pytanie tylko jaki (w sensie czy tv bedzie w stanie go odtworzyc).

    > Czy nie jest tak, jak napisal Tomasz Wójtowicz
    > (jest to tylko przejsciówka). Jezeli to rzeczywiscie konwerter, to jakie
    > sa
    > parametry czy mozliwosci ustawien tej konwersji

    Musialbym sprawdzic, aczkolwiek ustawien parametrów nie ma oczywiscie
    zadnych.

  • 35. Data: 2009-11-21 12:41:02
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > Pojawi sie.
    > Pytanie tylko jaki (w sensie czy tv bedzie w stanie go odtworzyc).

    Jezeli bedzie to sygnal PAL composite, dlaczego mialby nie byc w stanie?

    > Musialbym sprawdzic, aczkolwiek ustawien parametrów nie ma oczywiscie
    > zadnych.

    To sprawdz i zobacz, czy taka konwersja w ogóle nastepuje.

    A.

  • 36. Data: 2009-11-21 15:49:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Jezeli bedzie to sygnal PAL composite, dlaczego mialby nie byc w stanie?

    Nie zdziwilbym sie gdyby sygnal byl, ale niekoniecznie PAL.

  • 37. Data: 2009-11-21 16:01:28
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal :

    > Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie zdziwilbym sie gdyby sygnal byl, ale niekoniecznie PAL.

    Zatem jaki, NTSC?

    A.

  • 38. Data: 2009-11-21 17:42:58
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nom pisze:
    > to częstotliwość zegara, a nie zdolność przetworzenia sygnału.
    > mój procesor ma 4 x 3GHz - czy mogę odebrać za tem sygnał satelitarny
    > i to bez konwertera?

    Mylisz procesor z przetwornikiem Cyfra/Analog. Na wyjściu przetwornik C/A
    pracującego z zegarem 350MHz w każdym okresie zegara może pojawić się
    napięcie powiedzmy od 0 do Vmax. Zgodnie z twierdzeniem
    Kotielnikowa-Shannona przy takim próbkowaniu można uzyskać maksymalny sygnał
    175MHz. W Polsce pasmo VHF podzielone jest na 12 kanałów od 49,75MHz do
    223,25MHz. Także z karty graficznej jak najbardziej da się uzyskać przekaz
    przynajmniej od 1 do 6 kanału VHF. :-)

    Ale autor chcial uzyskać na wyjściu sygnał S-Video, albo Composite Video, a
    więc pasmo maksymalne 8MHz, a dla karty VGA to pikuś. :-)

    Zagadka: karta graficzna wyświetla obraz z rozdzielczością 2048 x 2560 x
    76Hz, jaka jest częstotliwość zegara? :-)

  • 39. Data: 2009-11-21 20:13:29
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    nom pisze:
    > Zagadka: karta graficzna wyświetla obraz z rozdzielczością 2048 x 2560 x
    > 76Hz, jaka jest częstotliwość zegara? :-)

    Ale jakiego? Pixel clock około 400 MHz. Pasmo wizji - połowa tego.

  • 40. Data: 2009-11-21 20:14:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci news:

    > To sprawdz i zobacz, czy taka konwersja w ogóle nastepuje.

    Niestety, poleglem, notebook nie byl w stanie rozpoznac podlaczonego do vga
    tunera jako monitora, a co za tym idzie odmówil wyswietlenia czegokolwiek
    przez vga i juz.