  • 21. Data: 2009-11-20 15:21:31
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > Lamerem to ty jesteś. VHF leży w paśmie przenoszenia dobrych kart i
    > monitorów SVGA. Reszta to tylko właściwe pokolorowanie pikseli...

    Ta, a w srodku siedzi swistak i koloruje te piksele farbkami wodnymi. A
    moze znasz lub sam napisales taki soft co to sygnal dvb-t wypuszcza
    przez VGA. Podaj jakis przyklad to ci uwierze.

    Jingiel

  • 22. Data: 2009-11-20 18:44:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Jingiel pisze:

    > Ta, a w srodku siedzi swistak i koloruje te piksele farbkami wodnymi. A
    > moze znasz lub sam napisales taki soft co to sygnal dvb-t wypuszcza
    > przez VGA. Podaj jakis przyklad to ci uwierze.

    Uwierzyć, można w coś, czego się nie widziało. Uwierzyć możesz mi w tej
    chwili. Jak ci pokażę rozwiązanie, to będziesz mieć fizyczny dowód, więc
    nie będziesz wierzyć, tylko będziesz widzieć. No chyba że nie wierzysz
    własnym zmysłom, ale wtedy pomoże ci lekarz właściwej specjalności.

    Więc jak? Wolisz mi wierzyć, czy wolisz mieć fizyczny dowód?

    Jeśli to drugie, to wpisz w Google: dvb-t signal generation
    i kliknij w pierwszy link.

  • 23. Data: 2009-11-20 18:50:43
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    DT&AID=10439518&CJPID=1412508&cm_pla=1412508&cm_cat=
    1357845&cm_ven=CJ

    > Kazdy zewnetrzny tuner komputerowy tv tak dziala, ze pozwala wyswietlic na
    > monitorze (oraz tv) zarówno cos co dostal na wejsciach zwyklych (w
    > przypadku mojego s-video lub rca), jak i vga.
    > Czyli z tym nie powinno byc problemu.

    I te tunery maja wejscie VGA?
    Pytanie bylo o transmisje obrazu z notebooka (VGA) do telewizora.

    A.

  • 24. Data: 2009-11-20 18:54:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > 42?

    Daj adres do wysyłki.

  • 25. Data: 2009-11-20 18:55:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci news:

    > I te tunery maja wejscie VGA?

    Tak.
    Musza, zeby miec mozliwosc ogladania tv z tunera na monitorze bez
    przelaczania kabli.

  • 26. Data: 2009-11-20 19:05:40
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > Pisze o takim tunerze:
    > http://ale.gratka.pl/ogloszenie/2386605_digital_pc_t
    v_box_sm_318l.html

    > Sprzedam rzecz jasna taniej niz na tym ogloszeniu.

    To fajnie, ale po co mu ten tuner? On chce obraz z notebooka (VGA)
    wyswietlac na telewizorze (a notebook ten nie ma wyjscia s-video).
    Czym ma wprowadzic obraz z notebooka do tego urzadzenia?

    A.

  • 27. Data: 2009-11-20 19:58:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > wyswietlac na telewizorze (a notebook ten nie ma wyjscia s-video).
    > Czym ma wprowadzic obraz z notebooka do tego urzadzenia?

    Vga z kompa do tunera i composite z tunera do tv.
    Niech Cie nie myla zdjecia - tam jest wejscie vga, tyle ze specjalnym kablem
    zakonczonym czyms w rodzaju s-video.

  • 28. Data: 2009-11-20 20:40:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Cavallino pisze:

    > Tak.
    > Musza, zeby miec mozliwosc ogladania tv z tunera na monitorze bez
    > przelaczania kabli.

    Moment, tunery mają przelotkę VGA, a nie konwerter VGA->S-Video

    VGA RGB IN ---------------o
    --------o--------- MONITOR OUT
    tuner ---------------o
    | | |
    RF -' | `--- S-Video OUT
    IN `----- S-Video IN

    Nawet jeśli tuner w sobie ma wyjście i wejście S-Video, to niemożliwe,
    żeby mógł na wyjście S-Video podać to co jest na VGA RGB IN. Dlaczego?
    Bo to wymagało by stworzenia cyfrowego bufora obrazu do konwersji
    rozdzielczości i timingu. A sam tuner to zwykle jest urządzenie
    analogowe, podobne do tego co jest w analogowym OTVC.

  • 29. Data: 2009-11-20 20:51:33
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    pawell32 pisze:

    > to ciekawe, może podzielisz się wiedzą jak programowo bez modulatora
    > zrobić z wy vga sygnał w.cz. w paśmie vhf.
    > było by dobre, wetknąłbym antene do wy vga i odebrał w dowolnym tv

    To jest bardzo proste. Potrzebne jest trochę wiedzy z dziedziny
    elektroniki i szczypta inteligencji.

    Wiedza jest potrzebna taka, że pasmo przenoszenia dobrych kart SVGA
    wchodzi aż na zakres VHF.

    Potrzebna też jest taka wiedza, że przetworniki C/A na kartach SVGA są
    trzy i zrobią wszystko, o co je poprosisz, w zakresie ich możliwości
    przenoszenia.

    Inteligencja jest potrzebna na tyle, żeby ożenić jedną wiedzę z drugą i
    stworzyć generator sztucznego sygnału VHF. A co sobie będziesz nadawać -
    PAL, SECAM, NTSC, DVB-T czy RMF-FM+RDS to już twoja sprawa.

    Inteligencja przydaje się też, żeby wpaść na pomysł wpisania w Google
    dvb-t signal generation

    Mam nadzieje, że już wiesz jak programowo bez modulatora zrobić z VGA
    sygnał w.cz.

  • 30. Data: 2009-11-20 22:11:18
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 20 Nov 2009 20:05:40 +0100, "Adam" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wyswietlac na telewizorze (a notebook ten nie ma wyjscia s-video).
    >Czym ma wprowadzic obraz z notebooka do tego urzadzenia?

    Adam, jako jedyny zlokalizowal poprawnie problem/potrzebe !!!

    --
    ThinkXtra