  • 11. Data: 2009-11-20 12:05:30
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:he5vg3$ir1$2@node1.news.atman.pl...

    > Lamerstwo ty uprawiasz. Jak chcesz puscic kilkaset Mhz z modulacja na
    > wyjsciu VGA????

    RAMDAC karty graficznej ma przetwornik D/A 350MHz, więc się da, ale nie nie
    znalazłem softu pod windowsa co takie coś robi. Pod linuksa jest coś
    takiego, ale wersja rozwojowa. :-)

  • 12. Data: 2009-11-20 12:19:20
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Pisze o takim tunerze:
    > http://ale.gratka.pl/ogloszenie/2386605_digital_pc_t
    v_box_sm_318l.html

    > Sprzedam rzecz jasna taniej niz na tym ogloszeniu.

    a czy ma on wejscie i wyscie s-video ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 13. Data: 2009-11-20 12:25:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    v_box_sm_318l.html

    > a czy ma on wejscie i wyscie s-video ??

    Wejście tak (composite, s-video i vga), wyjście nie (tylko composite i vga).

  • 14. Data: 2009-11-20 12:27:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > RAMDAC karty graficznej ma przetwornik D/A 350MHz,

    to częstotliwość zegara, a nie zdolność przetworzenia sygnału.
    mój procesor ma 4 x 3GHz - czy mogę odebrać za tem sygnał satelitarny
    i to bez konwertera?

    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2009-11-20 12:30:35
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Wejście tak (composite, s-video i vga), wyjście nie (tylko composite i
    > vga).

    czyli może pracować z samym monitorem jako tv?

  • 16. Data: 2009-11-20 12:34:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czyli może pracować z samym monitorem jako tv?

    Dokładnie.
    Taki był cel zakupu (jak opchnąłem stary mały tv).

  • 17. Data: 2009-11-20 12:37:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Taki był cel zakupu (jak opchnąłem stary mały tv).

    na ile wyceniasz?

  • 18. Data: 2009-11-20 12:39:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > na ile wyceniasz?

    Ceny za nówki to 60-90 zł.
    Zaproponuj coś sensownego za używkę i będzie Twoja.

  • 19. Data: 2009-11-20 12:46:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ceny za nówki to 60-90 zł.
    > Zaproponuj coś sensownego za używkę i będzie Twoja.

    42?

  • 20. Data: 2009-11-20 15:10:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Jingiel pisze:

    > Lamerstwo ty uprawiasz. Jak chcesz puscic kilkaset Mhz z modulacja na
    > wyjsciu VGA???? Scalaczki na wyjsciu ci tego nie przepuszcza. Super
    > byloby wetknac antene do VGA. ale przykro mi, to technicznie niezmozliwe.

    Lamerem to ty jesteś. VHF leży w paśmie przenoszenia dobrych kart i
    monitorów SVGA. Reszta to tylko właściwe pokolorowanie pikseli...