  • Data: 2009-11-20 20:51:33
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 pisze:

    > to ciekawe, może podzielisz się wiedzą jak programowo bez modulatora
    > zrobić z wy vga sygnał w.cz. w paśmie vhf.
    > było by dobre, wetknąłbym antene do wy vga i odebrał w dowolnym tv

    To jest bardzo proste. Potrzebne jest trochę wiedzy z dziedziny
    elektroniki i szczypta inteligencji.

    Wiedza jest potrzebna taka, że pasmo przenoszenia dobrych kart SVGA
    wchodzi aż na zakres VHF.

    Potrzebna też jest taka wiedza, że przetworniki C/A na kartach SVGA są
    trzy i zrobią wszystko, o co je poprosisz, w zakresie ich możliwości
    przenoszenia.

    Inteligencja jest potrzebna na tyle, żeby ożenić jedną wiedzę z drugą i
    stworzyć generator sztucznego sygnału VHF. A co sobie będziesz nadawać -
    PAL, SECAM, NTSC, DVB-T czy RMF-FM+RDS to już twoja sprawa.

    Inteligencja przydaje się też, żeby wpaść na pomysł wpisania w Google
    dvb-t signal generation

    Mam nadzieje, że już wiesz jak programowo bez modulatora zrobić z VGA
    sygnał w.cz.