  • Data: 2009-11-20 09:51:20
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 pisze:
    > aby wykorzystać wy vga do podłaczenia tv crt potrzebny jest konwerter,
    > ponieważ są tam trzy kolory lecz inne częstotliwości.
    > jak znajde schemat lub link to podeśle.
    > drugi sposób to konwerter przerabiający sygnał rgb z kompa
    > na sygnał cvbs pal, też są do kupienia
    _c340_p3429.html

    Lamerstwo. Już pisałem, że z dowolnego wyjścia RGB można całkowicie
    programowo puścić sygnał VHF, nawet w formacie DVB-T. Tym bardziej można
    generować sygnał S-Video czy Composite. A więc zamiast wydawać pieniądze
    na nowy hardware, trzeba zlutować prostą przejściówkę i zainwestować w
    software ujawniający możliwości istniejącego hardware.