    From: "Malenstfo" <m...@d...dziecka.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: yanosik - ktos ma uzywa? opinie
    Date: Mon, 26 Sep 2011 12:10:42 +0200

    Uýytkownik "Barti" <b...@s...com.pl> napisa¸ w wiadomoćci
    news:j5pecg$81i$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > czy ktos z grupowiczow uzywa tego wynalazku? Produkt jest juz jakis czas
    > na rynku, swego czasu uzywanie go wiazalo sie z zakupem dedykowanego
    > urzadzenia, co moglo byc jakas tam przeszkoda. Wczoraj wpadla mi w oczy
    > reklama i zassalem sobie aplikacje z android market za darmoszke.
    > Rozwiazanie IMHO w swych zalozeniach dobre i warte uwagi. Nie udalo mi sie
    > znalezc jakichs w miare swiezych i obiektywnych opinii. Ciezko tez odsiac
    > marketingowe posty na forach od prawdziwych opinii uzytkownikow.
> [...]

    Jezdze i uzywam w puszce i na moto.
    Sam system bardzo fajny i sie sprawdza. Czsami jestes tym pierwszym ktory
    zglasza wiec nie mozna ufac bezgranicznie - ze skoro nie sygnalizuje tzn. ze
    nie ma. Podobnie jest gdy dojezdzasz do miejsca a policji czy juz tez nie
    ma. Ale nie ma bardziej precyzyjnego systemu powiadamiajacego o sytuacji na
    drodze. polecam
    Ale w wiekszosci przypadkow jest super - tym bardziej ze wkrotce ma byc
    polaczony z modulem nawigacji.
    Teraz widac ladnie wszystkie korki (uzywam w Warszawie) - jednak z racji
    tego ze uzywam w telefonie z androidem w puszce moge byc aktywnym
    uzytkownikiem ale na moto wylacznie biernym (w rekawicach nie nie dziala mi
    wyswietlacz dotykowy)

    Im wiecej bedzie uzytkownikow tym precyzyjniejsze beda dane - z tego co
    widze to w ciagu dnia jezdzi z yanosikiem okolo 15 tys ludzi w kraju.

    pzdr
    Mariusz