eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleyamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach › Re: yamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Andrzej" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: yamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach
    Date: Mon, 23 Aug 2010 09:13:46 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <i4te49$rtg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i3p0pn$5hq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282554826 28592 172.20.26.238 (23 Aug 2010 09:13:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2010 09:13:46 +0000 (UTC)
    X-User: andyandy11
    X-Forwarded-For: 192.88.212.34
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628043
    [ ukryj nagłówki ]


    > Witam
    > Znajomy ma problem z yamaha yzf750R 95r, powyżej 4tyś obrotów przerywa i
    nie
    > chce sie wkręcac wogóle słabo sie wkręcą.


    No to jak obiecalem powiem Wam jak ogarnalem temat. Wyjalem zawor (3 godz + 2
    piwa rozwiercalem, gwintowalem bo sruby poszly w pisdu), nasmarowalem smarem
    miedziowym tulejki, zlozylem i ok. Obracal sie ladnie, zero przyciec.
    Wyregulowalem na linkach, latam. 20 km ladnie, nagle chujnia, 4 tys,
    przerywa, czyli to co bylo. Kurwa mac sobie mysle. Szlag mnie trafil.
    Wrocilem i rozebralem ten silniczek - naped exupa. Okazalo sie, ze jest tam
    glowne kolo zebate (ogolnie kol jest fchuj, niestety wszystkie plastikowe)
    poruszajace kolem, na ktorym zamocowane sa linki. To kolo mialo wytarte zeby
    w sektorze "uzytkowym". No i jak silnik chcial pokrecic zaworem to sie nie
    dalo bo przy obciazeniu przeskakiwal. No to odpialem linki, zawor
    zadrutowalem na sztywno w polozeniu otwartym, silniczek podpialem (podobno
    musi zostac wpiety bo elektronika zglupieje) Latam, jest OK. Tzn nie do konca
    bo do 4 tys sie dlawi, muli i ogolnie chujnia (w tym zakresie dziala zawor
    teraz zdrutowany na sztywno w pozycji otwartej) ale powyzej juz zapierdala
    jak kiedys. Nie ma dlawienia ani innych hec. Silniczek se krecil kolami
    zgodnie z programem, a bez obciazenia zaworem nic nie przeskakiwalo. I teraz
    co z tym silniczkiem. Niestety nie da sie tego kola obrocic o 180 st bo jest
    czujnik polozenia (potencjometr) i jak obroce to wraca do polozenia
    wyjsciowego zazebiajac na zuzytym fragmencie. Czyli albo jakos oddzielic
    zebaty wieniec kola, obrocic i znitowac czy jakos inaczej to poskladac - ale
    to juz jest druciarstwo, albo kupic inny silniczek, tylko nikt nie
    zagwarantuje ze nie bedzie takiej samej chujni.

    Tak to wyglada u mnie. Jakby co to jest jeszcze jeden watek, ktory znalazlem:
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=12
    6352

    Pozdrawiam
    Andrzej

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.09.10 05:57 wilkxt
  • 01.09.10 11:38

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: