  • Data: 2010-08-10 08:15:42
    Temat: Re: yamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach
    Od: " Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    > Znajomy ma problem z yamaha yzf750R 95r, powyżej 4tyś obrotów przerywa i
    nie
    > chce sie wkręcac wogóle słabo sie wkręcą. Jak odłacze na chwilke zapłon (
    > przełacznik na kierownicy) i załacze to przez okolo 10 sekund wkręca sie
    > normalnie, po tym czasie powrót do 4 tyś i przerywanie.

    Ja piernicze, bedzie merytorycznie :) Przedwczoraj zdarzylo mi sie dokladnie
    to samo. FZR1000 exup. Yzf ma tez exupa (chyba ze wypruty) i z tego co
    guglalem wczoraj wszystko wskazuje na to. Wczoraj tez zaczalem rozbierac i na
    razie faken szit urwalem zapieczona srube od pokrywy zaworu. Dlaczego
    podejrzewam exupa?

    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=10
    5221

    Na razie jak mi minie wkurw na rozwiercanie itd to nasmaruje zawor (smar
    miedziowy) zloze i zobacze jak lata. Przy okazji wymienie filtr paliwa bo
    zasyfiony (ale nie sadze ze to on). Choc moj exup chodzil (widac bylo jak
    pracuje) to wydaje mi sie ze nie pracowal w pelnym zakresie, obrocil sie
    tylko o ok 10-20 stopni (na jalowym) a krecilem do 8-9 tys. Hgw czy tak ma
    byc, nie znalazlem nic o diagnostyce zaworu. Tu szczegoly demontazu:

    http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.h
    tml

    Moj zawor wyglada prawie tak samo.

    Tak na 100% to nie jestem pewien czy to ten zawor, ale piszczy i przycina
    sie, zobaczymy. Jak ogarne dam znac. Na razie nic innego nie przychodzi mi do
    glowy.

    Sprawdzcie tez czy linki chodza swobodnie, itd.

    Moze ktos z bylych exupowcow wie jaki tez zawor ma skok? Od polozenia na
    biegu jalowym do pelnego otwarcia?

    Jak kolega znajdzie co sie spierdzielilo to tez niech da znac.

    Pozdrawiam,
    Andrzej