  • 61. Data: 2011-12-20 07:07:49
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-19 23:09, tk3city pisze:

    > (to w CBR600, ktora przejechalem 100 tys km,
    > w ciagu 5 lat trzy razy zmienialem napinacz lancucha rozrzadu, a niby honda
    > jest lepsza od suzuki).

    Bo w Hondzie nie wymienia sie napinacza a sprezynke w nim i jest spokoj :)
    oryginalna jest ciutke slaba stad brzeczenie lancuszka

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 62. Data: 2011-12-20 08:40:17
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-20 08:07, in article 4ef03446$0$1222$6...@n...neostrada.pl,
    "Norbi" <n...@o...pl> wrote:

    > Bo w Hondzie nie wymienia sie napinacza a sprezynke w nim i jest spokoj :)
    > oryginalna jest ciutke slaba stad brzeczenie lancuszka

    Haha, teraz to wiesz, po 10 latach od wyjscia CBR600F4i, ale przejrzyj sobie
    fora CBR z lat 2001-2003, jaka dezorientacja byla. Niektorzy nawet polecali
    wymiane napinacza na manualnego (nawet mam taki oryginalnie zapakowany
    sprowadzony z USA w szufladzie, bo w serwisie odradzili mi jego instalacje).
    A w tamtych czasach Honda bez problemu wymieniala napinacz nawet rok po
    gwarancji bez obciazania kosztami wlasciciela (a po trzeciej wymianie juz
    uspokoilo sie, pewnie poprawili sami te sprezynke :D).

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 63. Data: 2011-12-20 08:45:20
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-20 07:52, in article 4ef030ab$0$1199$6...@n...neostrada.pl,
    "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Tomku, obydwa katy byly wychuchane i wypieszczone.

    No ok, nie upieram sie przeciez, nie znajac tych przypadkow.
    Ale nie wierze tez w tego typu opowiastki, ze wszystkie KTMy padaja jak
    muchy, bo gdyby tak bylo to fabryka juz dawno zbankrutowalaby.

    > W obydwu sztukach zatarly sie pompy paliwa. Objawy byly takie jak przy
    > zasyfionym filtrze powietrza. Wszyscy tankowalismy w tych samych
    > miejscach (byl jeszcze jeden kat na wytrysku i nic mu sie nie stalo).

    A czy przypadkiem nie byla to wina nieszczelnego korka od zbiornika paliwa?
    W 690 korek ten jest mocno niedopracowany i zbiera sie piach tuz przy
    wlewie.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 64. Data: 2011-12-20 08:54:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 09:45, tk3city pisze:

    > ze wszystkie KTMy padaja jak
    > muchy, bo gdyby tak bylo to fabryka juz dawno zbankrutowalaby.

    Nie wszystkie, jeno 690 ;)

    > A czy przypadkiem nie byla to wina nieszczelnego korka od zbiornika paliwa?
    > W 690 korek ten jest mocno niedopracowany i zbiera sie piach tuz przy
    > wlewie.

    Dosc dawno gadalem z Piotrkiem, ale z tego co pamietam to raczej jakas
    wada pompy.

    pozdr
    newrom
    --