-
61. Data: 2011-12-20 07:07:49
Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2011-12-19 23:09, tk3city pisze:
> (to w CBR600, ktora przejechalem 100 tys km,
> w ciagu 5 lat trzy razy zmienialem napinacz lancucha rozrzadu, a niby honda
> jest lepsza od suzuki).
>
Bo w Hondzie nie wymienia sie napinacza a sprezynke w nim i jest spokoj :)
oryginalna jest ciutke slaba stad brzeczenie lancuszka
Norbi
BLACK XX'03
-
62. Data: 2011-12-20 08:40:17
Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
Od: tk3city <t...@p...fm>
On 11-12-20 08:07, in article 4ef03446$0$1222$6...@n...neostrada.pl,
"Norbi" <n...@o...pl> wrote:
> W dniu 2011-12-19 23:09, tk3city pisze:
>
>> (to w CBR600, ktora przejechalem 100 tys km,
>> w ciagu 5 lat trzy razy zmienialem napinacz lancucha rozrzadu, a niby honda
>> jest lepsza od suzuki).
> Bo w Hondzie nie wymienia sie napinacza a sprezynke w nim i jest spokoj :)
> oryginalna jest ciutke slaba stad brzeczenie lancuszka
Haha, teraz to wiesz, po 10 latach od wyjscia CBR600F4i, ale przejrzyj sobie
fora CBR z lat 2001-2003, jaka dezorientacja byla. Niektorzy nawet polecali
wymiane napinacza na manualnego (nawet mam taki oryginalnie zapakowany
sprowadzony z USA w szufladzie, bo w serwisie odradzili mi jego instalacje).
A w tamtych czasach Honda bez problemu wymieniala napinacz nawet rok po
gwarancji bez obciazania kosztami wlasciciela (a po trzeciej wymianie juz
uspokoilo sie, pewnie poprawili sami te sprezynke :D).
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
-
63. Data: 2011-12-20 08:45:20
Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
Od: tk3city <t...@p...fm>
On 11-12-20 07:52, in article 4ef030ab$0$1199$6...@n...neostrada.pl,
"Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> wrote:
> W dniu 2011-12-19 23:09, tk3city pisze:
>
>> Aaaa to, ze Polacy potrafia wszystko zarznac to mi nie musisz mowic.
>
> Tomku, obydwa katy byly wychuchane i wypieszczone.
No ok, nie upieram sie przeciez, nie znajac tych przypadkow.
Ale nie wierze tez w tego typu opowiastki, ze wszystkie KTMy padaja jak
muchy, bo gdyby tak bylo to fabryka juz dawno zbankrutowalaby.
> W obydwu sztukach zatarly sie pompy paliwa. Objawy byly takie jak przy
> zasyfionym filtrze powietrza. Wszyscy tankowalismy w tych samych
> miejscach (byl jeszcze jeden kat na wytrysku i nic mu sie nie stalo).
A czy przypadkiem nie byla to wina nieszczelnego korka od zbiornika paliwa?
W 690 korek ten jest mocno niedopracowany i zbiera sie piach tuz przy
wlewie.
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
-
64. Data: 2011-12-20 08:54:28
Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-12-20 09:45, tk3city pisze:
> ze wszystkie KTMy padaja jak
> muchy, bo gdyby tak bylo to fabryka juz dawno zbankrutowalaby.
Nie wszystkie, jeno 690 ;)
> A czy przypadkiem nie byla to wina nieszczelnego korka od zbiornika paliwa?
> W 690 korek ten jest mocno niedopracowany i zbiera sie piach tuz przy
> wlewie.
Dosc dawno gadalem z Piotrkiem, ale z tego co pamietam to raczej jakas
wada pompy.
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right