  • 1. Data: 2013-02-08 17:33:40
    Temat: yamaha dt 125 jaki wzrost
    Od: bartex0710 <bartoszrybicki07101999@_NOSPAM_wp.pl>

    Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym kupić sobie yamahe
    dt 125. Ale nie wiem czy będzie dla mnie dobra. Mam tylko 168 cm , 50 kg
    i 14 lat. Moje doświadczenie nie jest duże. Jeździłem quadem 110 cc
    chińczykiem oraz wsk 175 cc. Wsk-ą jeździłem mało ale dawałem radę.
    Znalazłem fajną dt-ke z 2001 roku za 3000 zł. Myślicie że się opłaca
    http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt-125-stan-idealny-
    tanio-pilnie-CID5-ID2caUT.html#3d5e71bdb9;r:5;s:

  • 2. Data: 2013-02-09 20:53:58
    Temat: Re: yamaha dt 125 jaki wzrost
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    bartex0710 napisał(a):
> [...]
    > http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt-125-stan-idealny-
    tanio-pilnie-CID5-ID2caUT.html#3d5e71bdb9;r:5;s:

    No! Panowie! Odpowiedzcież chłopakowi! Młody jest, a tak ładnie
    (poprawnie) pisze. Trza to uszanować :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 3. Data: 2013-02-10 22:48:16
    Od: Kaskader1997 <michal1997xx@_NOSPAM_o2.pl>

    Co jak co motor na pierwsze oko w dobrym stanie myślę że będzie na ciebie
    w sam raz mam podobny wztost i jeździłem wiekszymi motorami takimi jak
    Honda Transalp 600 dosyc swobodnie mi się jechało

  • 4. Data: 2013-02-11 09:52:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 8 Feb 2013 16:33:40 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartex0710
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym kupić sobie yamahe
    > dt 125. Ale nie wiem czy będzie dla mnie dobra. Mam tylko 168 cm , 50 kg
    > i 14 lat.

    Moja żona ma podobne wymiary i jakoś sobie radziła. Ale do DT możesz
    kupić/zrobić zestaw obniżający zawieszenie i wtedy na pewno sobie bez
    problemu poradzisz. Coś takiego nazywa się "dogbones".
    http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-DT-125-DT125-DTR-DT
    125R-DTR125-Dog-Bones-/190792863894?pt=UK_Motorcycle
    _Parts&hash=item2c6c241096

> [...]
    > http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt-125-stan-idealny-
    tanio-pilnie-CID5-ID2caUT.html#3d5e71bdb9;r:5;s:

    W zeszłym roku usiłowałem kupić podobny motocykl dla znajomego i niestety
    nie jest to proste zadanie. Na podstawie zdjęć tej konkretnej sztuki
    niewiele można powiedzieć.

    A może chcesz kupić DT ode mnie? Dogbonsy dołożę gratis :)
    http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryzacja-motocykl
    e/yamaha-dt125r-dt-125-ogl5723999.html

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R