  • 1. Data: 2011-02-27 19:47:10
    Temat: xperia x10
    Od: "autofab" <a...@g...com>

    Witam

    Czy moze m ktos pomóc w poprawnej konfiguracji
    wi fi w xperi x10. Mam ja od wczoraj i normalnie
    juz zaczynam nie ogarnic.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-27 19:54:20
    Temat: Re: xperia x10
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "autofab" <a...@g...com> napisał:

    > Czy moze m ktos pomóc w poprawnej konfiguracji
    > wi fi w xperi x10. Mam ja od wczoraj i normalnie
    > juz zaczynam nie ogarnic.

    Tzn co? Mamy Ci podać hasło do routera? Tam nie ma przecież co konfigurować.

  • 3. Data: 2011-02-28 09:18:32
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
    tyle :-)

  • 4. Data: 2011-02-28 16:54:10
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisal :

    > Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
    > tyle :-)

    Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

  • 5. Data: 2011-02-28 17:22:48
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

    To chyba prawda ze 65% ludzi nie rozumie wiadomosci które dla nich sa
    przygotowywane.

  • 6. Data: 2011-02-28 17:41:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-28 17:54, Tomek pisze:

    > Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

    Ostatnio nudzilam się w przychodnii lekarskiej pod gabinetem i okazało
    się, że mogę się połączyć przez Wifi, bo ktoś nie zabezpieczył.
    Przynajmniej czas mi się nie dłużył.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-03-01 10:26:11
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisal :

    > To chyba prawda ze 65% ludzi nie rozumie wiadomosci które dla nich sa
    > przygotowywane.

    Posluchaj BETON`ie, skoro koles ma problemy z konfiguracja, a jak ogólnie
    wiadomo do polaczen z siecia niezabezpieczona nie potrzeba NIC konfigurowac, bo
    telefon sie poprostu laczy, wiec jaki zwiazek z jego postem i problemem ma
    wiadomosc Janeo o wyborze lacznosci niezabezpieczonej? Miescisz sie w tych 65%
    jak nic. Z Animka.

  • 8. Data: 2011-03-01 19:35:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-01 11:26, Tomek pisze:

> [...]
    > postem i problemem ma wiadomosc Janeo o wyborze lacznosci
    > niezabezpieczonej? Miescisz sie w tych 65% jak nic. Z Animka.

    Ty naprawdę głupi jesteś. Jak Ci się telefon połączy z zabezpieczoną
    siecią WiFi jak nie znasz hasła? Nie połączysz się baranie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-03-01 19:38:58
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-01 20:35, Animka wrote:

    W odpowiedzi na to:

> [...]

    Animka wypaplała to

    > Ty naprawdę głupi jesteś. Jak Ci się telefon połączy z zabezpieczoną

    Fajnie kończy sie dzień na giełdzie, znaczy grupie.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 10. Data: 2011-03-01 20:13:21
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisało:

    > Ty naprawdę głupi jesteś. Jak Ci się telefon połączy z zabezpieczoną
    > siecią WiFi jak nie znasz hasła? Nie połączysz się baranie.

    Animka .... Ty umiesz 'logicznie' czytać, czy tylko udajesz?