    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wzbudzenie
    Date: Mon, 23 Jan 2012 11:31:23 +0100

    Am 22.01.2012 17:20, schrieb identifikator: 20040501:
    > a widziałeś może gdzieś jakieś książki traktujące na temat generatorów
    > (LC, kwarcowych)? mam te polskie dzieła, ale one są conajmniej cienkie...

    Jerzy Pawłowski: Wzmacniacze i generatory (2 tomy). Powinny być w
    bibliotekach. Cienkie nie są, wręcz grube. Ale nie wiem, czy zrozumiesz,
    bo raczej dużo teorii, mało praktyki. No napiszę jeszcze raz: Tietze,
    Schenk "Elektronika". Bardzo dobra książka. W Niemczech wydana chyba
    20++ razy, w Polsce przynajmniej raz. Wśród studentów elektroniki
    nazywana Biblią. Warto kupić, choć droga. Ja mam 2 wydania niemieckie,
    kupiłem wydania n-1 za pół ceny.

    Waldek