  • Data: 2009-04-16 22:15:53
    Temat: Re: wywazenie kola w warszawie - gdzie?
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurcze, czytam i nie wierze ale...
    > W sumie - drobiazgi. Zdjęcie tylnego koła w Sevence zajeło gościowi
    > jakieś 15 minut (trochę się szarpał próbując wyciągnąć ośkę
    > kombinerkami).
    Hmm..w moim 954 zdjęcie dwóch kół, zmiana opon, wyważenie i założenie z powrotem
    zajęło jakieś 25 min.
    > Jak mi ważyli koło na automacie, to wyszło że trza dołożyć ze 120 g. Na
    > mój komentarz, że cosik przydużo, koleś wzruszył ramionami i powiedział
    > "maszyna tak pokazała".
    Dwa razy tam byłem ze swoimi motocyklami, paru kumpli i ZAWSZE koła motocyklowe
    nie były wyważane na maszynie tylko na takim ręcznym stojaku (pewnie ma fachowa
    nazwę).
    > Ogólnie odnbiosłem wrażenie, że mają tam sporą rotację pracowników (no
    > dobra, może nie sporą, bywam rzadko) i za każdym razem do motocykla
    > delegują kogoś innego.
    To też dziwne. Zmieniałam gumy ze 3 lata temu w Fazerze, zmieniałem teraz w
    obecnym moto - cały czas robił to ten sam człowiek. I co więcej jak pojechałem w
    piątek rano to nie chcieli mi zmienić ponieważ nie było "człowieka od
    motocykli". Ustawiłem sie na 16 i juz był. Z tego co z nim rozmawiałem on jeden
    dotyka sie kół od moto.

    Musiałeś jakoś dziwnie trafić - ja oraz ludzie, których znam i którzy zmieniali
    gumy w Tomi są zadowoleni z tej wymiany.

    Łosiu
    954