  • 1. Data: 2010-04-22 11:42:59
    Temat: wyszukiwarka widzi tylko podstrony
    Od: "nolina" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Mam zrobioną stronę bardzo prostą firmową www. Jak się orientuje a słabo się w
    tym orientuje, jest ona zrobiona w oparciu o CSS i CMS. Zarejestrowałem ja w
    google. Nie ma póki co ona żadnych keywordów i opisów. I po kilku dniach w
    googlu zamiast pojawiać się tylko adres, nazwa mojej strony. Wyszukiwarka
    znajduję podstrony oraz pojawiają się opisy w postaci treści tych podstron.
    Sama strona startowa się w wyszukiwarce nie pojawia w ogóle.
    Czy jest to jakiś błąd człowieka który tworzył tą stronę czy...?
    Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2010-04-22 12:30:09
    Temat: Re: wyszukiwarka widzi tylko podstrony
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Apr 2010 11:42:59 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

> [...]
    > Sama strona startowa się w wyszukiwarce nie pojawia w ogóle.
    > Czy jest to jakiś błąd człowieka który tworzył tą stronę czy...?

    Wyszukiwarka w ogólności indeksuje, co znajdzie. Brak opisów - więc
    wyświetla kawałki treści, użytkownik w końcu musi podjąć decyzję na jakiejś
    podstawie...

    Pokaż witrynę - może coś jest skopane i dlatego główna się nie indeksuje,
    ale nie wywróżę w ciemno co.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-04-22 12:39:30
    Od: "nolina" <n...@g...pl>

    www.planogrod.pl

  • 4. Data: 2010-04-22 12:55:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Apr 2010 12:39:30 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

    > www.planogrod.pl

    Strona główna to osobliwie przygotowane "intro", które automatycznie po 3
    sekundach przekierowuje dalej. Brak też na niej jakichkolwiek treści (tylko
    title tam macie).
    Nie indeksuje się więc, bo nie ma czego indeksować i przekierowuje dalej,
    więc robot nie widzi sensu i ma rację ;)

    Żeby zaindeksować główną:
    - dodajcie na niej treść,
    - usuńcie przekierowanie (kod: <meta http-equiv="refresh"
    content="3;url=/pl/pracownia"> ).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-04-22 13:03:41
    Od: "nolina" <n...@g...pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Żeby zaindeksować główną:
    > - dodajcie na niej treść,
    > - usuńcie przekierowanie (kod: <meta http-equiv="refresh"

    Yhm. Czyli jak do głównej strony dodam keywordy i description to wyszukiwarka
    będzie już tylko widzieć główną stronę a te podstrony co wyszukuje teraz zostawi?

    Bardzo dziękuje za pomoc.

  • 6. Data: 2010-04-22 13:21:14
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Apr 2010 13:03:41 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

    > Yhm. Czyli jak do głównej strony dodam keywordy i description to wyszukiwarka
    > będzie już tylko widzieć główną stronę a te podstrony co wyszukuje teraz zostawi?

    Keywords olej.
    Description warto dodać, ale przede wszystkim strona powinna jakąś treść
    zawierać, bo w ogólności wyszukiwarki indeksują treść - nie grafiki (bo ich
    nie rozumieją).

    Podstrony, o ile będą połączone ze stroną główną (czyli jakieś linki), będą
    zaindeksowane.

    W ogóle rozważcie czy aby nie lepiej zrobić tej podstrony:
    http://www.planogrod.pl/pl/pracownia
    bezpośrednio stroną główną - ma ona treść, indeksuje się bez problemu i tak
    naprawdę dopiero tu użytkownik dowiaduje się kim jesteście i co oferujecie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-04-23 08:29:43
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Przecież internautę szukającego czegoś nie interesuje
    stona główna tylko - wyraz/zdanie.

    Andrzej.