  • Data: 2016-06-28 08:05:07
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości
    news:lmk3nbpasusat2cfauv8su8mr5tvu08265@4ax.com...

    > No właśnie. Tak mi się z tą całą dyskusją skojarzyło:
    > https://www.youtube.com/watch?v=v8rvOzjUeec
    > (nie, nie o krótkofalarstwie)

    Nie sposób się nie zgodzić. Chociaż ja to w inny sposób widzę (taki-żem
    jest)... Co mogę powiedzieć. Przecież nie ma wykluczenia, że jak ciocia
    Krysia ma na imię Krysia, to nie może mieć na drugie Barbara. Koleżanka z
    byłej pracy, formalnie ma Elżbieta. A i tak wszyscy do niej Basia mówią,
    nawet życzenia na Barbary przyjmuje. A nie wiem, czy choćby w dowodzie ma
    tak, po prostu Basia.
    Nawiązując na chwilę do piosenki - Hmm... i wśród krotkofalowców miała by
    swoje "zastosowanie"... ale to już innym razem, bo wątek by się nam
    nadmiernie rozrósł, a mnie i tak głowa teraz lekko rypie.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking