    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wyrok sadu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Date: Sun, 25 Jan 2009 07:02:10 -0800 (PST)

    On 25 Sty, 00:07, " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    > *** Tak sie sklada ze temat znam z bliska i wiem jakie przeszkody napotyka.
    > Szczecinski aktywista, ktory probuje legalnie zrganizowac tor na dawnym
    > poligonie Szczecin-Plonia. Totalne nieuzytki. Bedzie z  kilometr do
    > najblizszej chalupy. On probuje. Legalnie. A ja co tydzien jem i  pije u
    > ludzi, krorzy tam mieszkaja. Ze 3 km od planowanego toru. Lubimy sie i
    > rozumiemy. I ten koles co probuje, nie ma szans z ich komitetami i
    > zebraniami. Nie wygra. Tym bardziej ze jego partia jest daleko od koryta.
    > Gdyby byl bezpartyjny nie mialby nawet szans zaczac. Taki lajf. Chcesz cos
> [...]

    jeśli chodzi o mnie to wszystko to piszę na podstawie tego co
    przeczytałem, nie znam sprawy z autopsji jedynie z jakiś tam
    stwierdzeń konkretnych- 'faktów'
    zgadzam się, bez wejść w polityce niewiele się da samemu zrobić a
    raczej nic, ale nie skazuj tego od razu na niepowodzenie, takie
    zupełne ntg wiem ile trzeb się nabiegać i wypełnić niewiarygodnie
    dużej ilości papierów, pozwoleń, latac po urzedach i różnych budynkach
    by zorganizować, harytatywnie, pozarządowo wyjazd dla specyficznych
    dzieciaków..
    dlatego nie musisz mi pisać jak ciężko jest (zresztą wiele rzeczy)
    wykonać na legalu, ale da się bo świadczy o tym np.
    Rajd koło płocka który niedawno był organizowany zaraz przy parku
    krajobrazowym, po lasach i naprawdę pięknych terenach, i dało się,
    quady, motocykle, orały jak tylko mogły.. da się
    trzeba za tym łazić i prosić, dosłownie podkulić ogon, schować kły, i
    prosić i łazić..to są realia

    >To Ci powiem. Jeden z protestujacych sasiadow to moj
    > kumpel- posiadacz XR 600 R. Swietny motocyklista i kolega. Tez protestuje
    > przeciwko. I razem od czasu do czasu latamy po terenie Puszczy Bukowej

    i dlaczego każdy nie chce niedaleko swoich zabudowań mieć toru, to
    oczywiste i logiczne nawet 1km.

    > przyleglej do rzeczonego poligonu. To taki park krajobrazowy- rezerwat
    > przyrody. Zatrzymujemy sie w krzakach i gapimy na sarny i jelenie.A czasem
    > walimy runem lesnym spod kostek az milo.

    gdyby tu również wyegzekwowano prawo (skazano tego z xr600r) to by się
    zastanowił a może przydał by się tor..i był by za

    > *** A ja nie. Mimo ze juz jeden szeryf mierzyl do mnie w lesie z broni
    > palnej. To margines i nigdy nie bedzie prawdziwym problemem. Chyba ze sie go
    > nadmucha w indywidualnym celu.

    > koles mial by powolenie od burmistrza, soltysa, kogos tam mogli by mu
    > naskoczyć, i ja bym był za, podpisał się wszystkim czym bym umiał!

    > *** Tak to tylko w Erze i na obrazkach w "Straznicy" i "Przebudzcie sie".

    z ciekawości jak jest na zachodzie? tam nie wjeżdżają do lasów, nie
    mogą jeździć tak swobodnie
    Kto wie jak tam jest ten problem rozwiązany??

> [...]
    > przeciez to to samo, tylko innego typu obiekty.
    >
    > *** W czasach niedawnej powodzi potonelo w Polsce full chalup nielegalnie
    > pobudowanych na terenach zalewowych. Ty i ja zaplacilismy za ich odbudowe w
    > stawkach ubezpieczen naszych mieszkan. Mimo ze tamte nie byly ubezpieczone.
    > Potrzebny byl kataklizm zeby zalegalizowac WSZYSTKO na najwyzszym szczeblu
    > wladz.. Jakiego kataklizmu trzeba, zeby zalegalizowac tor dla paru
    > zapalencow?... Musialby wygubic cala ludnosc w promieni 10 km. I najlepiej
    > zeby teren byl ogloszony przez ksiedza-egzorcyste jako przeklety.

    załatwić księdza we wsi ugodowego, co wejdzie na ambonę i orzeknie
    gdzie przeklety teren

    > *** Ile jest takich torow? Ochlon. Za to jezdzac po lesie w kazdym rejonie
    > natykam sie na sterty starych desek rozdzielczych od aut i innego
    > nie-bio-degradowalnego syfu, ktorego zdanie na legalnym wysypisku wiaze sie
    > z wylozeniem grubej kasy. Ile wyrokow wiezienia zapadlo w takich sprawach?
    > Ilu sprawcow wykryto? Ilu sedziow wywindowalo na tym swoje dupska?

    mieszkając w domku, teraz musisz wykazać się fakturą za wywóz śmieci,
    wcześniej tego nie było,
    ludzie kupowali a odpady znikały, było-nima. fatamorgana.. naprawdę w
    wielu dziedzinach jest lepiej,
    w motocyklowych również, czas na enduro, zbyt dużo ważnych ludzi
    jeździ by nic nie zrobiono.

    > taka moja opinia, a też kocham jazdę motocyklami
    >
    > *** Wiec jest szansa ze zechcesz szerzej otworzyc oczy, czego Ci zycze

    np. tor w gdansku
    a będzie lepiej, zobaczysz, doczekamy się jeszcze tego :]

    --
    wiadro