  • 1. Data: 2018-04-27 20:09:35
    Temat: wypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/tragedia
    -w-katowicach-na-średnicówce-policja-ujawnia-drastyc
    zne-wideo-i-szuka-świadków/ar-AAsSPLb

    Co sie tam stalo - ktos bardzo uparcie chcial w prawo, czy sie auta
    szczepily i pojechaly ...

    J.

  • 2. Data: 2018-04-27 20:26:05
    Temat: Re: wypadek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Apr 2018 20:09:35 +0200, J.F.

    > Co sie tam stalo - ktos bardzo uparcie chcial w prawo, czy sie auta
    > szczepily i pojechaly ...

    Się zczepiły bo ktoś na kogoś wjechał. Panią z białego Volvo zabrała chyba
    barierka ta sama co Kubicę oszczędziła.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-04-28 11:43:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 20:09, J.F. pisze:
> [...]
    zne-wideo-i-szuka-świadków/ar-AAsSPLb

    > Co sie tam stalo - ktos bardzo uparcie chcial w prawo, czy sie auta

    Wygląda jakby biały z pedałem w podłodze wpadł w szarego.
    Może Pani zawału dostała?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2018-04-28 17:20:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-04-28 o 11:43, Irokez pisze:

    > Wygląda jakby biały z pedałem w podłodze wpadł w szarego.
    > Może Pani zawału dostała?

    Ale widzisz, że tam są trzy pojazdy?

    MJ

  • 5. Data: 2018-04-29 18:06:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-28 o 17:20, Michal Jankowski pisze:

    > Ale widzisz, że tam są trzy pojazdy?

    Widzę, dostawczak miał pecha, był w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym
    czasie.
    Biały z pedałem w podłodze wpadł w szarego. Akurat szarego zepchnęło w
    prawo, w dostawczaka. Równie dobrze mogło go zepchnąć w lewo albo
    popchać prosto. Zależy jak został przyłożony wektor pędu w kufer tego
    szarego.
    Dostawczaka mogło by tam w ogóle nie być, dalej działo by się to samo
    tylko finalnie jedno auto mniej przebiło by barierki.

    --
    Irokez