  • 71. Data: 2024-06-24 22:49:55
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > [...]

    > No to se zrób własne prywatne. Chcesz korzystać z dość drogiej czyjejś
    > infrastruktury to płać. Jak chcesz jechać autostradą, to też płacisz,
    > chociaż nie jestem pewien czy Twizy może :)

    ...albo kup se pakiet, taki jaki mają kosiarki Huskqvarna.
    https://gsmtasks.com/fleet-management-software/ :) Pogadaj sobie z ich
    AI :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 72. Data: 2024-06-25 00:03:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Gdzie to kurwa masz? Na całym świecie? Zrób sobie jakieś WiFi. Znam
    > obszary, gdzie w promieniu 30km jest WiFi dostępne, nawet na polu.

    Pa to:
    https://izomet.net/internet/#text_mapa kliknij "mapa". Wykupujesz
    dostęp za 3dychy i się podpinasz w dowolnym miejscu :) z setką swoich
    IoT do pilnowania złomowych akumulatorów :D...Rejon Twój nie pasi? To
    się przeprowadź :D...albo postaw swoje :D BTW, mam tam dostęp wszędzie
    ale mam go w piździe bo lepsze LTE w "nolimit" za 3 dychy. Nawet na
    swojej działce mam LTE ale mam możliwość WiFi z domu (2km) Wolę jednak
    wyskubać 20gr/dziennie zamiast inwestycji+support na prywatną łączność.

    Po prostu jesteś bidnym cebularzem i nie stać cię na 100 kart SIM :)

    Z bidokami w sumie nie gadam, bo to ich wina :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 73. Data: 2024-06-25 10:19:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > W dniu 24.06.2024 o 13:23, io pisze:
    > [...]
    >
    > To nie pierdź.

    Dla mnie jasne jest, że osobny numer biznesowy ma sens choćby po to, by
    biznesu zaprzestać albo go sprzedać nie tracąc kontaktu z rodziną.
    Chyba, że ma się w d..ie rodzinę to nie warto.

    > Gdzie to kurwa masz? Na całym świecie? > Zrób sobie jakieś WiFi. Znam
    > obszary, gdzie w promieniu 30km jest WiFi dostępne, nawet na polu.

    Masz k.. działkę z monitoringami i innym ciu..wem to chyba powinieneś
    wiedzieć że nie tylko w budzie siedzisz. I do IoT nie używa się WiFi
    tylko ZigBee i podobnych.

    > No to se zrób własne prywatne. Chcesz korzystać z dość drogiej czyjejś
    > infrastruktury to płać. Jak chcesz jechać autostradą, to też płacisz,
    > chociaż nie jestem pewien czy Twizy może :)

    Nie o to chodzi, że ja chcę a o to, że temu służy 5G. Ale żeby tak mogło
    być to nie można płacić za każdą kartę 30zł.

  • 74. Data: 2024-06-25 11:13:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > swojej działce mam LTE ale mam możliwość WiFi z domu (2km) Wolę jednak
    > wyskubać 20gr/dziennie zamiast inwestycji+support na prywatną łączność.

    Z czym niby podpinam się? Jest idea i jakiś kierunek że urządzenia IoT
    łączą się bezpośrednio z siecią 5G.

    > Po prostu jesteś bidnym cebularzem i nie stać cię na 100 kart SIM :)
    >
    > Z bidokami w sumie nie gadam, bo to ich wina :D

    Boś idiota :-)

  • 75. Data: 2024-06-26 01:14:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.06.2024 o 10:19, io pisze:
    [...]
    > Dla mnie jasne jest, że osobny numer biznesowy ma sens choćby po to, by
    > biznesu zaprzestać albo go sprzedać nie tracąc kontaktu z rodziną.
    > Chyba, że ma się w d..ie rodzinę to nie warto.

    Tak se czytam co bazgrolisz ale jesteś typem EGO :) Chuj mnie obchodzi
    sprzedanie biznesu czy zaprzestanie połączone z numerem. Rodzina jest
    ważniejsza :)...dlatego mam osobne dzwonki...lub brak dzwonka (
    cisza.mp3) :) albo killfile.

    > Masz k.. działkę z monitoringami i innym ciu..wem to chyba powinieneś
    > wiedzieć że nie tylko w budzie siedzisz. I do IoT nie używa się WiFi
    > tylko ZigBee i podobnych.

    Ale nachuj skoro mogę po WiFi? Jak masz taką potrzebę to se kurwa płać,
    ja nie mam. Jak mam potrzebę co tydzień wyjazdu na Majorkę to kurwa płacę :)

    > Nie o to chodzi, że ja chcę a o to, że temu służy 5G. Ale żeby tak mogło
    > być to nie można płacić za każdą kartę 30zł.

    Nie pierdol bajek. Ja jak i miliony Kowalskich nie mają takich zjebanych
    potrzeb. Masz? To płać i przestań żebrać albo zbuduj sobie własną
    infrastrukturę i ją udostępnij innym za free :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 76. Data: 2024-06-28 01:10:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > W dniu 25.06.2024 o 10:19, io pisze:
    > [...]
    >
    > Tak se czytam co bazgrolisz ale jesteś typem EGO :)

    Pierd...sz!

    > Chuj mnie obchodzi
    > sprzedanie biznesu czy zaprzestanie połączone z numerem. Rodzina jest
    > ważniejsza :)...dlatego mam osobne dzwonki...lub brak dzwonka (
    > cisza.mp3) :) albo killfile.

    Jw, obszarów kontaktów jest wiele, nie jesteś w stanie ich wyznaczyć
    dzwonkami ponieważ nie wiesz z góry kto z jakiego numeru zadzwoni.
    Musisz w ciemno odbierać niektóre połączenia bo mogą być z działalności
    ale też z urzędu. Nie znasz numerów ani tych ani tych. Itp itd.

    > Ale nachuj skoro mogę po WiFi?

    Niby jak za pomocą WiFi połączysz naprawdę odległe lokalizacje. Jak
    zrobisz urządzenia energooszczędne. P..sz bez elementarnego ogarnięcia
    tematu.

    Nachuj, wystarczy skorzystać z 5G.

  • 77. Data: 2024-06-28 22:51:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 01:10, io pisze:

    > Nachuj, wystarczy skorzystać z 5G.
    To sobie zrób i korzystaj :) Chcesz za darmo z czyjegoś? Poyebauo?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 78. Data: 2024-07-03 21:01:57
    Od: Animka <a...@c...net.pl>

> [...]
    > dokupić. Chciałbym też abym mógł się rozliczać "z dołu", jak kiedyś
    > telefony stacjonarne. Na koniec miesiąca ci przysyłają rachunek a tam
    > wyszczególnione - gadałeś tyle a tyle, GB zużyłeś tyle a tyle więc do
    > zapłaty jest tle a tyle.
    > Sposoby rozliczania typu pakiet z określoną ilością składników, czy tzw.
    > no limit mnie nie interesują. Wg. mnie to graniczy z oszustwem.
    > Oczywiście, operator w ofercie może sobie takie rzeczy oferować, dla
    > tych co lubią być oszukiwani. Pod warunkiem że będą dostępne normalne

    Możesz przecież wejść na konto i sobie sprawdzić biling.

    --
    animka