  • 21. Data: 2024-06-13 11:09:02
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Gdyby wszyscy operatorzy byli zmuszeni do podawania opłaty za rozmowę
    > lub minutę połączenia lub za GB transmisji, mógłbyś dokonać porównania.

    Moment, ale chyba każda taryfa ma w sobie standardowe stawki za tego
    typu połączenia, a korzystanie z pakietów nie jest obowiązkowe.

    Chodzi Ci o podawanie stawek za minutę w połączeniach no limit?
    A jak to zrobić, skoro to zależy od ilości połączeń danego usera w danym
    okresie?

  • 22. Data: 2024-06-13 11:22:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 10:24, Cavallino pisze:

    > Gdzie?

    W Orange.
    Dodatek do Internetu dostarczanego światłowodem.

    --
    -
    Akarm

  • 23. Data: 2024-06-13 12:08:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2024 11:22:41 +0200, Akarm napisał(a):

    > W Orange.
    > Dodatek do Internetu dostarczanego światłowodem.

    Czyli sprzedaż wiązana. Jesteś rąbany przez operatora. A spróbuj te
    rzeczy kupić oddzielnie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2024-06-13 12:17:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Czyli sprzedaż wiązana. Jesteś rąbany przez operatora. A spróbuj te
    > rzeczy kupić oddzielnie :)

    Wtedy będę miał dużo drożej.
    Czyli jeśli za to samo płacę mniej, to znaczy że jestem rąbany?
    Gratuluję wyjątkowego intelektu. :)

    --
    -
    Akarm

  • 25. Data: 2024-06-13 13:10:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2024 12:17:40 +0200, Akarm napisał(a):

    > Wtedy będę miał dużo drożej.
    > Czyli jeśli za to samo płacę mniej, to znaczy że jestem rąbany?
    > Gratuluję wyjątkowego intelektu. :)

    Intelektu sobie sam pogratuluj :) Primo,wniosek że dużo drożej wyssałeś
    z palca i to bez najmniejszego uzasadnienia. A secundo, jakbyś pomyślał,
    to byś zauważył że sprzedaż wiązana nie pozwala ci porównać ofert
    różnych operatorów bo każdy wiąże inaczej. Dziecko się domyśli czemu
    takie ściemnianie służy. Jakby była rzeczywista konkurencja między
    operatorami to płaciłbyś właśnie mniej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 26. Data: 2024-06-13 13:19:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > No proszę! No no, bałwana stać na nolimit. Ale masz powód do dumy :)
    > Bałwanie, nie rozumiesz że tu nie chodzi o to czy stać jednego czy
    > drugiego bałwana. Tu chodzi o to że ktoś bezczelnie kradnie ludziom kasę
    > z kieszeni. Kiedy jakiś politykier zdefrauduje miliard złotych, pałasz
    > świętym oburzeniem. Bo na ciebie przypadło aż 20 zł. No co, nie stać
    > cię? :) Stać cię żeby Plus cię rąbał na 20 zł co miesiąc a politykierowi
    > nie darujesz tylko ten jeden raz?

    Ja tam doladowuję co miesiąc po 30 zł na wszystko i mam problem z głowy.
    Mogę rozmawiać przez telefon ile chcę, czy wysyłać mmms-y, korzystać z
    internetu.

    --
    animka

  • 27. Data: 2024-06-13 13:21:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Coś masz spierdolone we łbie ale jeszcze nie wiem co. Mając "nolimit"
    > myślisz, że dzwonię tak jak ty raz na miesiąc i cebulę? Buehehehehe.
    > Gdybym płacił za każdą rozmowę tak jak ty chcesz to bym wtedy
    > zbankrutował, debilku :)...ale co ja mam tłumaczyć kretynowi?

    Nie obrażaj Jacka. Każdy ma swój punkt myślenia i swoje potrzeby.

    --
    animka

  • 28. Data: 2024-06-13 13:27:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Przecież tak jest, na przykład w a2mobile.
    > Wpłacasz na konto swojego numeru, masz rok ważności konta i co miesiąc
    > pobierają ci tyle, ile zużyjesz w tym miesiącu. Jeśli zabraknie środków
    > na koncie, to po prostu nie zadzwonisz, będziesz mógł tylko odbierać
    > rozmowy.

    Może zabraknąć środków jak dzwonisz na premium, bo to jest płatne. O
    resztę nie trzeba się martwić.

    --
    animka

  • 29. Data: 2024-06-13 14:33:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Gdyby
    Sryby. Zakładając że 1 minuta rozmowy kosztuje 1gr to w "nolimit" za
    30zł mam (30 dni = 43200 minut) x 1gr = 432zł. W panią od matematyki
    rzucałeś pewnie kamieniami :) Możesz wypierdalać ćwoku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 30. Data: 2024-06-13 14:50:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2024 o 13:21, Animka pisze:

    > Nie obrażaj Jacka.

    Przeczytaj kto zaczął od inwektyw :)

    > Każdy ma swój punkt myślenia i swoje potrzeby.

    Ten ćwok tego też nie zauważa, na dodatek nie umie liczyć.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>