  • 11. Data: 2024-06-12 14:44:47
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dokupić. Chciałbym też abym mógł się rozliczać "z dołu", jak kiedyś
    > telefony stacjonarne. Na koniec miesiąca ci przysyłają rachunek a tam
    > wyszczególnione - gadałeś tyle a tyle, GB zużyłeś tyle a tyle więc do
    > zapłaty jest tle a tyle.
    > Sposoby rozliczania typu pakiet z określoną ilością składników, czy tzw.
    > no limit mnie nie interesują. Wg. mnie to graniczy z oszustwem.
    > Oczywiście, operator w ofercie może sobie takie rzeczy oferować, dla
    > tych co lubią być oszukiwani. Pod warunkiem że będą dostępne normalne

    Aha, czyli chcesz, żeby ktoś odjebał megapracę nad stosowaniem limitów i
    pilnowaniem, popierdoloną księgowość i zapłacić za to pisiąt groszy. To
    ja mówię takim "dowidzenia" i szukaj sobie frajera co będzie to liczył
    za psie grosze :) Wolę "szwecki" stół w cenie 30zł (2 paczki fajek) i
    nie mam nawet nanosekundy czasu (gdyż jest on dla mnie cenny) żeby
    poświęcać go na liczenie, sprawdzanie i pisanie paszkwili jak się o 1
    sms nie będzie zgadzało. Podaj sobie rękę z Elemelem on też cebuli a
    najchętniej przytuliłby kasę za to że używa CZYJEGOŚ łącza do
    komunikacji. Kompletnie nie czuję się oszukany przy "no limit" za 30zł
    wręcz przeciwnie, MAMZAWSZE tyle ile potrzebuję.

    W sklepie kupujesz winogrono na "kulki" czy ziemniaki na sztuki? Pewnie
    byś chciał żeby zamiast kg cukru, sprzedawali na ziarenka, bo czujesz
    się oszukany. No dobra, cukier może sobie postać ale np cytryna:
    Potrzebujesz plasterek a reszta Ci zgnije :> OSZUKALI!
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-06-12 17:29:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2024 14:44:47 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > W sklepie kupujesz winogrono na "kulki" czy ziemniaki na sztuki? Pewnie
    > byś chciał żeby zamiast kg cukru, sprzedawali na ziarenka,

    Ziemniaki czy cukier kupuję na kg. Głupiś i tyle, nie ma co z tobą
    gadać. Tak długo cię robiono w jajo że już zapomniałeś jak jest
    normalnie. Paszoł won do Plusa na nolimit czy innej Enei na przedpłaty
    prognozowane. I koniecznie napisz do Biedronki Ĺźeby wprowadzili nolimit
    bo inaczej nie umiesz kupować :)
    --
    Jacek
    I hate haters

  • 13. Data: 2024-06-12 21:42:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Paszoł won

    Sam ić won. Jakbym miał za każdym razem ciułać na rachunek 17zł 59gr i
    tak kurwa co miesionc inaczej i dopieszczać grosika to musiałbym mieć
    zjebany łeb jak ty :]
    Nie szanujesz swojego czasu :] Mam stały przelew i nawet nie zaglądam
    ile mnie to kosztuje. Stać mnie i nie jestem cebularzem :] Cebularzu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2024-06-12 23:14:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2024 21:42:11 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> [...]
    > Nie szanujesz swojego czasu :] Mam stały przelew i nawet nie zaglądam
    > ile mnie to kosztuje. Stać mnie i nie jestem cebularzem :] Cebularzu.

    No proszę! No no, bałwana stać na nolimit. Ale masz powód do dumy :)
    Bałwanie, nie rozumiesz że tu nie chodzi o to czy stać jednego czy
    drugiego bałwana. Tu chodzi o to że ktoś bezczelnie kradnie ludziom kasę
    z kieszeni. Kiedy jakiś politykier zdefrauduje miliard złotych, pałasz
    świętym oburzeniem. Bo na ciebie przypadło aż 20 zł. No co, nie stać
    cię? :) Stać cię żeby Plus cię rąbał na 20 zł co miesiąc a politykierowi
    nie darujesz tylko ten jeden raz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2024-06-12 23:39:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Bałwanie, nie rozumiesz że tu nie chodzi o to czy stać jednego czy
    > drugiego bałwana. Tu chodzi o to że ktoś bezczelnie kradnie ludziom kasę

    Coś masz spierdolone we łbie ale jeszcze nie wiem co. Mając "nolimit"
    myślisz, że dzwonię tak jak ty raz na miesiąc i cebulę? Buehehehehe.
    Gdybym płacił za każdą rozmowę tak jak ty chcesz to bym wtedy
    zbankrutował, debilku :)...ale co ja mam tłumaczyć kretynowi?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2024-06-13 09:19:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2024 23:39:24 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Mając "nolimit"
    > myślisz, że dzwonię tak jak ty raz na miesiąc i cebulę? Buehehehehe.

    No cóż, głupkowi nie wytłumaczysz, mózg wyprany na czysto. Nie dość że
    go rąbią, to ma jeszcze powód do dumy że go stać. Policji też masz za
    złe że łapią złodziei? Przecież cię stać żeby coś ci czasem ukradli.
    Głupek myśli że nolimit to prezent dla niego od operatora, żeby rozmowy
    były tańsze :) Głupek myśli że jak ktoś protestuje przeciw oszustwu to
    znaczy że jest skąpcem albo biedakiem którego nie stać na komórkę.
    Głupek nie rozumie że jak dasz społeczne przyzwolenie na cwaniactwo, to
    za rok będziesz rąbany nie oprzez jednego na 5 zł a przez 10 na 20, a za
    10 lat przez 1000 na 100. Efekt lawinowy. Nie obejrzysz się a lądujesz
    w społeczeństwie w którym pieniądz, praca czy prawo się nie liczą. Liczą
    się krysza, plecy, pięść. No ale zależności społeczne to nie na twoją
    kiepełę, to jest dla innych czytających żeby lepiej rozumieli o co
    idzie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2024-06-13 09:52:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > No cóż, głupkowi nie wytłumaczysz, mózg wyprany na czysto. Nie dość że
    > go rąbią, to ma jeszcze powód do dumy że go stać. Policji też masz za
    > złe że łapią złodziei? Przecież cię stać żeby coś ci czasem ukradli.

    Gdzie mi ktoś coś ukradł? Od kilku odpowiedzi pierdolisz, że mnie
    okradają i oszukują. Pytam, gdzie?

    Średnio wykonuję w miesiącu rozmowy, które, gdyby były rozliczane według
    cennika/za rozmowę, to nie zapłaciłbym 30zł a co najmniej 60zł lub
    więcej, podobnie z Internetem. Nawet nie masz bladego pojęcia, dlaczego
    wprowadzono "nolimit" i jak to działa. Sądzę nawet, że to prepajdziarze
    opłacają moje rozmowy, bo płacą więcej za każdą z nich niż ja.
    Przykładów tysiące. Już pisałem, że córa właśnie wskoczyła na abo, bo
    prepajd był znacznie droższy dla niej odkąd zaczęła używać telefonu więcej.

    Na dodatek takie debilki jak ty, podchodzą czasem do mnie i proszą o
    wykonanie rozmowy, bo albo mają mało na karcie albo im się skończyło i
    żebrzą. Od jakiegoś czasu odmawiam, bo w momencie zaistnienia funkcji
    "identyfikacja numeru dzwoniącego" mogą mi spierdolić mój numer,
    dzwoniąc i narażając mnie na zablokowanie mojego numeru lub dodanie do
    spamu. Wypierdalać :)

    Prepajdziarze to ZUO! Niech się bujają. Jak ci się nie podoba to se
    nadajniki postaw sam i zrób swoją sieć :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2024-06-13 10:04:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > oddzielnie określoną ilość GB przesyłu danych i oddzielnie określoną
    > ilość sms. Płacisz z góry i twoja sprawa czy ci starczy i kiedy ile

    Przecież tak jest, na przykład w a2mobile.
    Wpłacasz na konto swojego numeru, masz rok ważności konta i co miesiąc
    pobierają ci tyle, ile zużyjesz w tym miesiącu. Jeśli zabraknie środków
    na koncie, to po prostu nie zadzwonisz, będziesz mógł tylko odbierać
    rozmowy.

> [...]
    > telefony stacjonarne. Na koniec miesiąca ci przysyłają rachunek a tam
    > wyszczególnione - gadałeś tyle a tyle, GB zużyłeś tyle a tyle więc do

    Aha. :D
    A kiedy "wyrozmawiasz" kilka tysięcy złotych za różne "ciekawe"
    połączenia, to wyrzucasz kartę i szukaj wiatru w polu...

    ... albo na Białorusi. :D

> [...]
    > Oczywiście, operator w ofercie może sobie takie rzeczy oferować, dla
    > tych co lubią być oszukiwani. Pod warunkiem że będą dostępne normalne

    Po to są różne opcje, żeby każdy mógł wybrać odpowiednie warunki dla siebie.
    Ja za 10 zł miesięcznie mam bez limitu wszystko, i to mi odpowiada.
    Moja żona gada bez limitu za 12,90 zł, a ostatnio musiałem jej do tego
    dokupić pakiet internetowy, bo zaczęła przekraczać kwotę 5 zł, za którą
    ten pakiet można dokupić.

    --
    -
    Akarm

  • 19. Data: 2024-06-13 10:24:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-06-2024 o 10:04, Akarm pisze:

    > Ja za 10 zł miesięcznie mam bez limitu wszystko, i to mi odpowiada.

    Gdzie?

  • 20. Data: 2024-06-13 10:57:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2024 09:52:02 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Gdzie mi ktoś coś ukradł? Od kilku odpowiedzi pierdolisz, że mnie
    > okradają i oszukują. Pytam, gdzie?

    No wreszcie ludzki odruch. O q... co? Mnie okradają? Jak? Gdzie?
    Otóż bałwanie, taryfy operatorów są celowo skomplikowane, zawikłane,
    wyposażone w drobne druczki i celowe niejasności, zawierające elementy
    sprzedaży wiązanej, niejednakowe dla wszystkich operatorów i jest ich
    wiele w ofercie byś się, bałwanie, nie mógł w tym połapać i nie mógł
    porównać kosztów jakie faktycznie mają miejsce. Element konkurencji
    dzięki zmowie operatorów zostaje wyeliminowany. A co się dzieje gdy
    konkurencja zostaje wyeliminowana to nawet taki bałwan jak ty powinien
    zrozumieć.
    Gdyby wszyscy operatorzy byli zmuszeni do podawania opłaty za rozmowę
    lub minutę połączenia lub za GB transmisji, mógłbyś dokonać porównania.
    A tak nie możesz i cię rąbią równo a ty się cieszysz z nolimitu jak
    głupi z lizaka :) Podejrzewam że ok. połowy zysku operatorów pochodzi z
    tego oszustwa.
    --
    Jacek
    I hate haters.