  • 11. Data: 2011-04-05 15:45:44
    Temat: Re: wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 05-04-2011 o 10:42:55 krzyss <k...@s...com> napisał(a):

    > Tico po wawie palilo 7-8L benzyny... czyli gazu ok 10L
    > 7,5 x 5 = 37,50
    > 10 x 2,60 = 26
    >
    > Minus koszty obslugi gazu to daje oszczednosc ok 100zl na 1000km
    >
    > Jakies pytania ? :)

    Miałem przez 2 lata Tico z gazem.
    Dojeżdżałem nim do pracy do W-wy (20 km do Warszawy i 18 km w Warszawie w
    korkach).
    Na takiej "trasie" palił 6-7 litrów gazu.
    1.9 dCi obudowany Grand Scenicem palił max 7.5 ON
    2.0 hdi obudowany C4 Grand Picasso (automat) pali 8 - 8.5 ON

    Pzdr
    TG

  • 12. Data: 2011-04-05 15:51:48
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 05/04/2011 12:31, Artur Maśląg wrote:

    > No, no, znak czasu - czy się stoi czy się leży, dyplom uczelni
    > się należy (bo zapłaciłem). Zdradź, która to taka 'dobra' uczelnia...

    Bo oczywiście wszyscy, których stać na samochód to idioci, a wszyscy na
    rowerze to geniusze.

    Kompleks jakiś masz?

    Kamil

  • 13. Data: 2011-04-05 21:39:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-05 15:51, Kamil pisze:

    > Bo oczywiście wszyscy, których stać na samochód to idioci, a wszyscy na
    > rowerze to geniusze.

    To Ty napisałeś. W sumie mnie to nie dziwi.

    > Kompleks jakiś masz?
    <cite>
    Zazwyczaj bywa też tak, że zdegenerowany i ułomny intelektualnie
    osobnik wyszukuje u innych domniemanych wad i ułomności, tylko po to,
    aby zagłuszyć odzywającego się w nim chama. Mając kompleksy, tłumi je
    poprzez wymyślanie podobnych kompleksów u innych. Na szczęście tłumiony
    kompleks prostaka i tak wyjdzie, dzięki czemu poznać kto cham a kto
    człowiek godny. Powyższe siedem przykładów jest odpowiedzią pewnemu
    politykowi na jego głupkowate insynuacje zawarte na jego blogu,
    ozdobione określeniem ,,kurdupel".
    </cite>

  • 14. Data: 2011-04-05 22:17:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Jest sporo cięższy, pali z dwa razy więcej, a obniżanie na 'cult'
    > zawieszenia na resorach piórowych... to się nie będzie nawet nadawać do
    > jeżdżenia w PL.

    Nie pali 2x tyle (1.4), trochę obniżyć się da, nie przesadzaj. Cokolwiek
    się z nim zrobi będzie to lepsze niż Tico. A jak ktoś nie chce Poldona to
    jest sporo innych aut w granicach 3 tys.

  • 15. Data: 2011-04-06 07:04:55
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-05 12:00, =Marcos= pisze:

    > Cinquecento z gazem podobnie.

    Cinguecento pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz
    ciężką nogę to i 11-12 litrów spali. No i wciągnie z 1,5 litra oleju.
    Mówię o takim cienkim za 1-2k pln.

  • 16. Data: 2011-04-06 08:21:23
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day 05 Apr 2011 20:17:25 GMT, to wrote:

    > się z nim zrobi będzie to lepsze niż Tico. A jak ktoś nie chce Poldona to
    > jest sporo innych aut w granicach 3 tys.

    Na przykład?
    Tylko podawaj takie sensowne przykłady (czyli cena eksploatacji auta
    porównywalna do tico).

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Kto pod kim dołki kopie, ten będzie na topie.

  • 17. Data: 2011-04-06 09:13:18
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    2000 zł za auto to wcale nie jest jakas dolna granica. Maluchy chodzą i
    po 200 zlotych. Kolega wlasnie sprzedal za 500 bo za 800 nikt nie chcial
    kupić.
    I smiem twierdzic, że gdyby nie problemy "logistyczne" to i Maluchy by
    ludzie gazowali.

  • 18. Data: 2011-04-06 15:05:40
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Cinguecento pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz
    > ciężką nogę to i 11-12 litrów spali. No i wciągnie z 1,5 litra oleju.
    > Mówię o takim cienkim za 1-2k pln.

    Ale tylko u właścicieli-zwolenników VW, którzy uważają, że auto dobre to
    takie, przy którym nic sie nie robi, a tylko leje paliwo :)
    Wiesz, kolego nie gniewaj się, ale powiem krótko "pierdzielisz głupoty".
    CC, które pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km wymaga naprawy, a
    jego właściciel to największa dupa i ignorant motoryzacyjny.
    Konkretniej mówiąc takie autko wymaga naprawienia cieknącej pompki paliwa, a
    dokłądniej wymiany membrany i zestawu uszczelek za całe 10zł, którą można
    wykonać w 15 minut. To właśnie z pompki w 99% wycieka olej zasyfiający cały
    silnik oraz benzyna, której nie można sie doliczyć w spalaniu.
    Jeżeli chodzi o CC czy SC są to dość ekonomiczne i bardzo tanie w utrzymaniu
    toczydła.
    Oczywiście nie rozpatruję tutaj ich walorów jezdnych w trasie, bo ich nie
    mają, ale do "śmigania" po mieście, do pracy czy na uczelnię bardzo fajne
    autka. Niewiem jak ciężką trzeba by było mieć nogę, żeby spalić powyżej 7
    litrów benzyny na 100km.

  • 19. Data: 2011-04-06 18:35:34
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Filip KK wrote:

    > Cinguecento pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz
    > ciężką nogę to i 11-12 litrów spali. No i wciągnie z 1,5 litra oleju.
    > Mówię o takim cienkim za 1-2k pln.

    Ale jak na sniegu hamuje...!

    1l oleju / 100km to jak jest popsuty. 10l paliwa/100km to sie niezle
    trzeba napracowac, zeby tyle wzial (przynajmniej ten 900ccm).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 20. Data: 2011-04-06 21:22:14
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]

    > 1l oleju / 100km to jak jest popsuty. 10l paliwa/100km to sie niezle

    > trzeba napracowac, zeby tyle wzial (przynajmniej ten 900ccm).

    To dziwne bo te zogłoszenia[wg.zapewnień włascicieli]to palą 4-5/100km,olej od
    wymiany do wymiany!!
    Ja chceta oszczednego to prosze:
    http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samoch
    ody-osobowe-Dodge-Grand-Caravan-100-SPRAWNY-Z-GAZEM-
    W0QQAdIdZ272907466
    pozdro.jack
    PS.na pytanie ile to jest mało,padła odpowiedz-wygooglaj sobie.
    Ktoś wie o co chodzi?