  • Data: 2011-03-07 20:59:40
    Temat: Re: wymiary stanowiska warsztatowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-07 02:47, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Bede stawial budynek z przeznaczeniem na naprawe samochodow osobowych.
    > Do dyspozycji mam 25m2. Zastanawiam sie nad proporcjami dlugosc/szerokosc.
    > 5.5x4.5?, 6x4.15?
    > Budynek ten ma sluzyc docelowo jako stanowisko pomocnicze (ale raczej
    > lakiernia), jak juz wybuduje warsztat "zasadniczy" 7x7m, ale chwilowo
    > (pol roku) musi przejac obowiazki stanowiska podstawowego.

    Kształt taki żeby powierzchnia robocza miała kształt samochodu
    Zarówno jako warsztat i później lakiernia - wygodnie jak się da
    swobodnie chodzić naokoło samochodu.

    Ja sam mam podobne warunki lokalowe - warsztat 6.5x4m.
    Na końcu mam stół warsztatowy i szafy nad i pod stołem, po jednej
    stronie regały na graty i narzędzia.

    Zostaje mi jakieś 5.5x3m i to jest już ciasno.
    O ile CC jeszcze dało się ogarniać, a przy 126p nawet jest pewien
    komfort pracy, to jak wstawiam Civica to już się gniotę.