eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywymiana nagrzewnicy corolla e12Re: wymiana nagrzewnicy corolla e12
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ld1dcr$ltq$1@node1.news.atman.pl>
    <52f48e57$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2b29$u2$3@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ld2b29$u2$3@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: wymiana nagrzewnicy corolla e12
    Date: Fri, 7 Feb 2014 11:16:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 28
    Message-ID: <52f4b291$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.246.214
    X-Trace: 1391768209 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2224 83.4.246.214:56534
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2270
    X-Received-Body-CRC: 3687112409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522965
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ld2b29$u2$3@node2.news.atman.pl...
    > On 2014-02-07, Yogi(n) <y...@k...pl> wrote:
    >>
    >> Koniecznie przepłucz także resztę układu, tj po założeniu węży, wlej
    >> płukankę do układu chłodzącego i pozwól przez kilkanaście minut
    >> krążyć
    >> w układzie przy pracującym silniku i włączonym ogrzewaniu. Pote,
    >> zlej,
    >> poczekaj aż ostygnie, zalej wodą zdemineralizowaną i znów kilkanaście
    >> minut na jałowym biegu. Znów musi ostygnąć i znów zalej - aż
    >> spuszczona
    >> woda będzie czysta.
    >>
    > Bez przesady juz, plukac moze zwykla woda z kranu od 15 minut kamien
    > sie
    > nie zrobi ;-) Stygnac tez jakos mocno nie musi, byle nie lac lodowatej
    > wody do silnika co ma 90-100st.

    To zależy także od tego, jak zbudowany jest układ chłodzący, tj. czy po
    spuszczeniu rzeczywiście znika cały płyn z układu. Jezeli nie spuszcza z
    bloku, albo spust nie jest w najniższym punkcie, może zostać nawet dość
    sporo starego płynu. Dlatego - przynajmniej ostatnie płukanie, zrobiłbym
    wodą destylowaną. Koszt niewielki, a strzyżonego Pan Bóg strzyże.

    --
    Yogin)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.02.14 11:19 AZ
  • 07.02.14 11:38 Yogi\(n\)
  • 07.02.14 11:42 AZ
  • 07.02.14 17:50 nom
  • 07.02.14 18:20 Wiwo

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: