eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetwymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa? › Re: wymiana dysku - jak to zrobić w s posób niewidoczny dla kompa?
  • Data: 2010-01-10 14:40:55
    Temat: Re: wymiana dysku - jak to zrobić w s posób niewidoczny dla kompa?
    Od: tom <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 11:34, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > Dopiero teraz miałem okazję przetestować DiscWizard'a na kompie bez
    > dysku Seagate. Niestety nie działa :( Informuje, że musi być co najmniej
    > jeden dysk Seagate lub Maxtor.
    >
    > PZDR
    > Shaman

    tutaj jest opis butowalnego live CD
    http://www.hiren.info/pages/bootcd

    znajdz na internecie ISO "hirrens-10" , wypal plytke , i zbutuj ja'
    jako live

    i urzyj GHOSTA /Norton Ghost 11.5/ z sekcji Backup Tools
    w opcjach ghosta zaznacz "all" z boot MBR

    ps. Cd ma programy z LIVE oraz inne pod WINde , ale Ghost ktorego
    bedziesz urzywal jest Dosowy i musi byc LIVE-boot
    ps. Ghost-DOS jest to program do robienia kopii dysku ,
    bezposrednio dysk-do-dysk- lub dysk-do-image