  • 1. Data: 2009-02-16 13:58:28
    Temat: wyłącznik do suba
    Od: "Mirek G." <m...@w...pl>

    Witam.Poszukuję automatycznego wyłącznika do subwoofera.Może ktoś wie gdzie
    takie ustrojstwo można kupić?

  • 2. Data: 2009-02-16 14:51:53
    Temat: Re: wyłącznik do suba
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    A jak ma on dzialac?
    Jak nie ma sygnalu przez kilka minut ma go wylaczyc czy jak?

  • 3. Data: 2009-02-17 11:51:30
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek G." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.Poszukuję automatycznego wyłącznika do subwoofera.Może ktoś wie
    gdzie
    > takie ustrojstwo można kupić?

    Ja nabyłem drogą kupna na bazarze (za 5plnów 8-O) listwę
    z opcją master/slave Jak wyłączysz urządzenie
    master to wyłącza zasilenie na slave
    Ale nie wiem gdzie można taką listwę kupić (nie szukałem)

    Artur(m)