-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62
.MISMATCH!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <olli6u$3ss$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <olli6u$3ss$1@dont-email.me>
Subject: Re: wyłączenie trzeciego tłoka - przerwa lub zwarcie do masy - co to
jest?
Date: Mon, 31 Jul 2017 09:41:27 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <597edf38$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.120.76
X-Trace: 1501486904 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5161 83.30.120.76:65414
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1980
X-Received-Body-CRC: 4054701792
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611559
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:olli6u$3ss$...@d...me...
>pacjent to silnik 2.0 hdi. czyli dość popularny model. pompa
>wysokiego ciśnienia bosch. silnik przestaje działać w losowych
>momentach. czasami parę razy dziennie, czasami raz na miesiąc. lexia
>podaje błąd: wyłączenie trzeciego tłoka - przerwa lub zwarcie do
>masy. i drugi - brak wysokiego ciśnienia - ale to chyba nie dziwne
>jak trzeci tłok został wyłączony?
Diagnostyka przy tych komputerach lezy, ale po co "wylaczac" pompe,
skoro trzy tloki dobre ? :-)
Sprawdzilbym podlaczenie wtryskiwacza trzeciego cylindra, a potem
wymontowal komputer i obejrzal zlacza.
Przy czym wydaje mi sie, ze skoro wykrywa usterke tylko na jednym
tloku, to silnik powinien nadal dzialac.
Albo nagle wylaczenie tego jednego na wolnych obrotach wystarcza do
zgasniecia ... albo masz faktycznie dodatkow jakis problem z pompa.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.17 14:29 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 31.07.17 20:08 ToMasz
- 31.07.17 21:00 Irokez
- 31.07.17 22:10 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.08.17 02:48 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 18:43 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-03 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=