  • 11. Data: 2013-07-23 02:04:33
    Temat: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 01:08:47 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

> [...]
    >
    > oszukać na wiele sposobów, więc trzeba jechać po prostu do sprawdzonego
    >
    > tunera, choćby dlatego, że słabo zrobiony program może Ci z czasem zepsuć
    >
    > auto.

    > Zdaje się, że to jest na luzie czy tam z wciśniętym sprzęgłem.

    > To nie ma wielkiego znaczenia, bo opory jako takie nikogo specjalnie nie
    >
    > interesują. Typowa hamownia mierzy zasadniczo moc na kołach, potem
    >
    > straty, potem dodaje jedno do drugiego no i z tego wszystkiego wylicza
    >
    > tez moment. Więc błąd pomiaru strat znosi się z błędem pomiaru mocy.

    Dodać jeszcze trzeba że te wszystkie poprawki w samochodach potrzebne są jak szankier
    na chuju.

  • 12. Data: 2013-07-23 08:48:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-23 02:04, k...@g...com pisze:

    > Dodać jeszcze trzeba że te wszystkie poprawki w samochodach potrzebne są jak
    szankier na chuju.

    Miałeś kiedyś samochód, który był naprawdę solidnie nadłubany? Od
    hamulców przez zawieszenie po silnik a nie obwieszony ledami z "cheap
    rezystorem"?

    Lewis

  • 13. Data: 2013-07-23 13:20:00
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 08:48:37 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:

    > Miałeś kiedyś samochód, który był naprawdę solidnie nadłubany? Od
    >
    > hamulców przez zawieszenie po silnik a nie obwieszony ledami z "cheap

> [...]

    Nie. Samochód to dla mnie zużywająca się rzecz przeznaczona do określonego celu. Nie
    jest nim poprawianie wyglądu żebym się lepiej czuł psychicznie. Lodówkę i pralkę też
    tuningujesz?

  • 14. Data: 2013-07-23 18:42:14
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-21 20:10, k...@g...com pisze:
    > Trzecia zagadka. Ile pali silnik benzynowy oddający na wale 200 koni.
    > a) 15 litrów.
    > b) 60 litrów
    > c) 100 litrów.
    Ale na co? Na 100km, na godzinę, na miesiąc, i czego?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2013-07-23 20:35:04
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-23 13:20, k...@g...com pisze:

    > Nie. Samochód to dla mnie zużywająca się rzecz przeznaczona do określonego celu.
    Nie jest nim poprawianie wyglądu żebym się lepiej czuł psychicznie. Lodówkę i pralkę
    też tuningujesz?

    a co mają hamulce, zawieszenie czy silnik do poprawiania wyglądu?

    Lukasz

  • 16. Data: 2013-07-23 20:48:33
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 20:35:04 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    też tuningujesz?

    > a co mają hamulce, zawieszenie czy silnik do poprawiania wyglądu?

    To samo co zwiększenie obrotów w pralce. Fabryka wie co robi. Głupi ludzie
    najczęściej nie wiedzą.

  • 17. Data: 2013-07-23 21:05:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Jul 2013 11:48:33 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > To samo co zwiększenie obrotów w pralce. Fabryka wie co robi.

    jasne, że wie. Robi produkt, który ma się zepsuć w określonym momencie

    > Głupi
    > ludzie najczęściej nie wiedzą.

    jak widać ty wierzysz w te bzdury, że to dla twojego dobra.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-07-27 11:18:46
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Dodać jeszcze trzeba że te wszystkie poprawki w samochodach potrzebne są
    > jak szankier na chuju.

    Kogutek, Ty jak coś pierdolniesz...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-07-27 11:20:48
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > jasne, że wie. Robi produkt, który ma się zepsuć w określonym momencie

    Kurwa, kolejny nawiedzony.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-07-29 14:12:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Jul 2013 09:20:48 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Kurwa, kolejny nawiedzony.

    tak, tak. Bo w fabrykach pracują sami dobroczyńcy ludzkości