    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Date: Wed, 22 Nov 2017 01:01:16 +0100
    <ouvd3q$h9t$1@node2.news.atman.pl>
    <5a133f90$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <ouvgs3$vjl$1@node1.news.atman.pl>
    <5a135006$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov19mf$7pc$1@node2.news.atman.pl>
    <5a1432d6$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov23ir$jp9$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 21.11.2017 o 21:50, Marek S pisze:

    > ...i realizuje swoją funkcję. Jeśli jednak chcesz wbić ten gwóźdź głową,
    > to Eagle pozwala na zignorowanie tejże funkcjonalności dla wybranych
    > fragmentów ścieżek.
    >
    > Nie bardzo rozumiem o czym rozmawiamy. Przeszkadza Ci to, że Eagle
    > pozwala na wyłączenie ustalonych zasad dla wybranych fragmentów ścieżek?
    >
    > Nie wiem czy dobrze Cię rozumiem... wygląda to tak, że idąc do kiosku z
    > gazetami zobaczysz papierosy więc mimo tego, że jesteś niepalący, to
    > musisz bezwzględnie je wszystkie wypalić a potem wszczynasz alarm, że
> [...]

    W Kicadzie masz kontrolkę "Stosuj DRC w trakcie trasowania". Czyli DRC
    nie jest tylko do sprawdzania post factum, ale sprawdza w trakcie
    ciągnięcia ścieżek. Sprawdza np czy nie jest za blisko innej ścieżki,
    czy pada, nie pozwala podpiąć ścieżki do pada, który nie należy do tej
    sieci itp. Nie ma sensu się spierać czy w trakcie trasowania, zasad
    pilnuje DRC czy router który przestrzega zasad określone w parametrach
    DRC. To tylko semantyka

    --
    pozdrawiam
    MD