    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wycięcie schowka w bagażniku - jak zaślepić?
    Date: Mon, 09 Mar 2015 07:07:18 +0100

    On 2015-03-08 23:44, TW Dziobak wrote:
    > Korozja od polskiej soli, serio.

    Dwa lata mam pod podłogą w miejscu koła zapasowego. Część instalacji
    jest osłonięta(butla ma osłonę) część nie. Ale osłona hermetyczna nie
    jest. Jak na razie powinienem już 2-gi raz wymieniaća tu nic :/ Ba,
    gwarancje dali na 3 lata, frajerzy. Obejrzałem w kanale niedawno - jak
    nowa, zero śladów zużycia na czymkolwiek.

    Może jednak przesadzasz. Ja się cieszę że wielozawór mam poza kabiną ...