  • 11. Data: 2009-07-08 19:53:06
    Temat: Re: wybór monitora
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości
    <news:h32ki2$gtt$1@node2.news.atman.pl> napisał/a:

    > Mam Brightnees na 18 a contrast na 20.

    I jeszcze coś na nim widać?
    Hmmm, może to jest po prostu wadliwy egzemplarz...?

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "To mówiłem ja, Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy."

  • 12. Data: 2009-07-08 20:00:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Gargamel pisze:
    > Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości

    > I jeszcze coś na nim widać?
    > Hmmm, może to jest po prostu wadliwy egzemplarz...?

    Teraz ostrość i jasność jest po prostu mniejsza. Nie świeci tak.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-07-08 20:37:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Animka pisze:

    > Teraz ostrość i jasność jest po prostu mniejsza. Nie świeci tak.

    Za to do oglądania filmów, szczególnie HD na całym ekranie jest super.
    Np. to: http://vimeo.com/channels/naturetv

    --
    animka