  • 21. Data: 2005-04-13 19:21:52
    Temat: Re: wybor lacza, telenergo-exatel
    Od: iupi <i...@o...pl>

    Exatel jest bardzo nie fajny cenowo, sa jacys oporni w negocjacjach
    Jedna z firm korzytsa za 800 netto za 0,5 Mbita. Umowa rok.
    Super fajna sprawa, ze lacze sie bardzo dobrze wysyca i jesli przeskakujesz z
    POLPAKow to bedziesz bardzo zadowolony.
    Aha, lacze mamy radiowe i czasem sie cos zdarzy, ze nie dziala ale praktycnzie
    marginalnie cos sie psuje.

  • 22. Data: 2005-04-13 20:14:43
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Użytkownik iupi napisał:

> [...]
    > POLPAKow to bedziesz bardzo zadowolony.
    > Aha, lacze mamy radiowe i czasem sie cos zdarzy, ze nie dziala ale praktycnzie
    cze
    pytanie tylko czy to cena lacznie z radiolinią?
    czy moze na fakturze masz 2 rozne pozycje?

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 23. Data: 2005-04-14 07:19:45
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <s...@u...aramin.one.pl> Andrzej 'The Undefined'
    Dopierała napisał(a):

    > masz na mysli futuro sprzedajace 4mbity (w atm-ie, zakonczone
    > ethernetem), z ktorych w rzeczywistosci wychodzi jakies 2.6mbita w ip?
    > :)

    Z 4 MBit efektywnie wychodzi ok. 3,1 - 3,3 MBit w ip.
    Dopiero przy tej przepustowości zaczynały się problemy z dużymi pingami.
    Teraz mam już po SAFie gdzie dają przepustowość w wartwie IP.

  • 24. Data: 2005-04-14 07:21:38
    Od: "Maar" <m...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@p...org>
    napisał w wiadomości news:slrn.pl.d5qh18.bga.undefine@uc.aramin.one.pl...

    > masz na mysli futuro sprzedajace 4mbity (w atm-ie, zakonczone
    > ethernetem), z ktorych w rzeczywistosci wychodzi jakies 2.6mbita w ip?
    > :)

    no to dziwnie masz, zwroc sie do nich zeby policzyli ci po ip i bedziesz
    mial 4=4.
    wiem ze sie da :)

    maar

  • 25. Data: 2005-04-14 09:15:22
    Od: "Maar" <m...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Maar" <m...@n...plusnet.pl> napisał w wiadomości

    > no to dziwnie masz, zwroc sie do nich zeby policzyli ci po ip i bedziesz
    > mial 4=4.
    > wiem ze sie da :)
    A i powiedz im zeby dali ci radiolinie, mozna to uzyskac.

    Maar

  • 26. Data: 2005-04-14 09:45:58
    Od: iupi <i...@o...pl>

    > cze
    > pytanie tylko czy to cena lacznie z radioliniš?
    > czy moze na fakturze masz 2 rozne pozycje?

    na aperto w cenie
    na fakturze 2 pozycje
    cena lacza 0,5 Mbit np 1000 zl
    upust cenowy 10% 120 zl

    czyli razem do zaplaty 976 ;)

    cyfry przykladowe

  • 27. Data: 2005-04-14 11:03:35
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <s...@p...tvk.wroc.pl> Admin TVK Tel-Ka napisał(a):

    > Z 4 MBit efektywnie wychodzi ok. 3,1 - 3,3 MBit w ip.
    zalezy od "ruchu" :>
    u mnie bylo sporo graczy - ruch rzedu 2k pakietow/s i.. sie po prostu
    przytykalo ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 28. Data: 2005-04-14 11:04:33
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <d3l5k5$6so$1@pippin.nask.net.pl> Maar napisał(a):

    > no to dziwnie masz, zwroc sie do nich zeby policzyli ci po ip i bedziesz
    > mial 4=4.
    > wiem ze sie da :)
    z tego co zrozumialem "nie dalo sie".
    zreszta - sprawa juz nieaktualna, zanim sie namyslili nad radiolinia
    skonczyla sie umowa ;)

  • 29. Data: 2005-04-14 17:28:46
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    iupi <i...@o...pl> wrote:

    > na aperto w cenie
    > na fakturze 2 pozycje
    > cena lacza 0,5 Mbit np 1000 zl
    > upust cenowy 10% 120 zl
    > czyli razem do zaplaty 976 ;)

    Nie rozumiem. ;-) 1000 z upustem 10% to 100 a nie 120.
    1000 - 100 = 900 a nie 976. Dziwna ta FV ;>

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 30. Data: 2005-04-14 20:33:19
    Od: iupi <i...@o...pl>

    > Nie rozumiem. ;-) 1000 z upustem 10% to 100 a nie 120.
    > 1000 - 100 = 900 a nie 976. Dziwna ta FV ;>

    To cos jak oszczednosc 41% przy zakupach towarow dla firm (VAT 22% i
    dochodowy 19%).