  • 1. Data: 2009-05-03 06:35:19
    Temat: wybór:-))
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    Kawasaki VN 1500
    Kawasaki VN1600
    Suzuki intruder 1400
    HONDA VT 1100
    YAMAHA STRATOLINER 1900

    no i wlasnie. do tej pory ujezdzam cienia 750.mam zamiar
    zmienic:-)))poproszę o opinie

  • 2. Data: 2009-05-03 08:17:02
    Temat: Re: wybór:-))
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Kawasaki VN 1500
    > Kawasaki VN1600
    > Suzuki intruder 1400
    > HONDA VT 1100
    > YAMAHA STRATOLINER 1900
    >

    > no i wlasnie. do tej pory ujezdzam cienia 750.mam zamiar
    > zmienic:-)))poproszę o opinie
    jak to było?
    Nie jezdzij motocyklem który ma wiecej koni niż Ty IQ?

    :)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 3. Data: 2009-05-03 08:45:55
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Nie jezdzij motocyklem który ma wiecej koni niż Ty IQ?

    dzieki

  • 4. Data: 2009-05-03 09:09:43
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "marzena" napisał:

    > dzieki

    Nie ma za co!
    Czego oczekiwalas? Lawiny wypowiedzi ze szczegolowymi danymi
    i porownaniem tych moto? Skad mozemy wiedziec co Cie rajcuje
    poza duzymi cylindrami! Tak w ogole to zle trafilas,
    tutaj niewielu ludzi jezdzi takimi walcami.
    Moze napisz do jakiegos mc?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 5. Data: 2009-05-03 09:47:49
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Czego oczekiwalas? Lawiny wypowiedzi ze szczegolowymi danymi
    > i porownaniem tych moto?

    nie. mialam jedynie nadzieje, ze ktos, KTOŚ, kto użytkuje takie cuda
    podzieli się swoimi wrazeniami z jazdy
    pozdr
    m.

  • 6. Data: 2009-05-03 09:49:06
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Kawasaki VN 1500
    > Kawasaki VN1600
    > Suzuki intruder 1400
    > HONDA VT 1100
    > YAMAHA STRATOLINER 1900

    VS 1400...i nie będę uzasadniał ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 7. Data: 2009-05-03 10:22:03
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > VS 1400...i nie będę uzasadniał ;-)

    dziekuję.
    pozdr
    m.

  • 8. Data: 2009-05-03 15:38:44
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2009-05-03 15:43:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    marzena wydusił z siebie te słowy:

    > nie. mialam jedynie nadzieje, ze ktos, KTOŚ, kto użytkuje takie cuda
    > podzieli się swoimi wrazeniami z jazdy
    > pozdr

    ja Ci moge poopowiadać o VTX1800

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 10. Data: 2009-05-03 18:29:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    marzena pisze:
    > Kawasaki VN 1500
    > Kawasaki VN1600
    > Suzuki intruder 1400
    > HONDA VT 1100
    > YAMAHA STRATOLINER 1900
    >

    > no i wlasnie. do tej pory ujezdzam cienia 750.mam zamiar
    > zmienic:-)))poproszę o opinie

    hmmm... Okresl budzet. Stratoliner jest duzo drozszy od reszty. Ja bym
    bral XV1600/1700. Jezdzilem wszystkimi powyzszymi oprocz Stratolinera i
    z japoncow bym bral Wildstara. Bo ze i tak wole HD to chyba nie musze
    mowic :)

    Intruder jest starenki i nie dorownuje juz konkurencji. Reszta ma
    silnika chlodzone woda wiec,jak dla mnie, odpadaja. Z japoncow tylko
    Wildstar ma to "cos".

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!