  • 1. Data: 2010-12-01 10:56:12
    Temat: wybieranie skrocone
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    czy ktos zna / stosuje aparat bezprzewodowy z funkcja wybierania skroconego
    ?
    chodzi mi o taki przypadek, gdy w ksiazce programujemy numer pelny, numer
    skrocony i ewentualnie opis, a nastepnie korzystamy z numeru krotkiego, np.
    za pomoca jakiegos przycisku ?
    nie chodzi mi o szybkie wybieranie dostepne pod klawiszami 0-9

  • 2. Data: 2010-12-01 11:52:13
    Temat: Re: wybieranie skrocone
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 1 Dec 2010 11:56:12 +0100, "brum" <b...@o...eu> wrote:

> [...]
    >za pomoca jakiegos przycisku ?
    >nie chodzi mi o szybkie wybieranie dostepne pod klawiszami 0-9

    Siemens Gigaset 3000/4000 sluchawki Comfort (inne nie wiem).

    Korzystam z tej funkcji od kilku lat. Programuje np. 2 aby po
    przytrzymaniu guzika <2> wskakiwal prefiks aby wyjsc bramka gsm

    *00P - *00 - inf. dla bramki voip aby wyszla portem pstn, P - to pauza
    *00P221234567 - pauza jest potrzebna aby sluchawka na chwile sie
    zatrzymala z wybieraniem numeru przed ustabilizowaniem/zalaczeniem
    bramki gsm (na porcie pstn).

    wciskam <2> wskakuje *00 i dalej numer z palca lub z ksiazki

    Inne zastosowanie, to wpisanie pelnego numeru np. do babci/taty/mamy
    itp. Przytrzymanie przycisku 2-9 (1 i 0 sie nie da zaprogramowac)
    spowoduje wskoczenie numeru pelnego i wtedy wystarczy nacisnac
    sluchawke (wybieraj).

    Podobna funkcjonalnosc ma Nokia 6301i (inne tez), ale nie podoba mi
    sie, ze po szybkim wybraniu automatycznie nastepuje
    wybieranie/wypychanie numeru i nie da sie np. zaprogramowac prefiksu
    (jakiegokolwiek) np. numeru dostepowego aby nastepnie wybrac numer z
    ksiazki lub wstukac z palca. Czy ktos wie, ktory aparat nie wybierze
    automatycznie numeru skroconego (zaprogramowanego) i czekal na reakcje
    uzytkownika?

    Czy sluchawki Pansonica takze maja taka funkcjonalnosc ??? Moze ktos
    wie?

    --
    ThinkXtra