  • 11. Data: 2016-10-30 13:53:42
    Temat: Re: wtyk scart gold
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    idź się cfelić z kolagami z kodu

  • 12. Data: 2016-10-30 14:05:16
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    tak czy owak, dziękuję

  • 13. Data: 2016-10-30 14:13:43
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    zacząłeś
    dziękuję!

    http://dupostrzelcommowimynie.eu/

  • 14. Data: 2016-10-30 17:14:59
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    Ktoś wie jak dojechać na wolumen z dworca zachodniego pkp?
    jakieś 20 lat temu jeździłem 184, ale teraz?

  • 15. Data: 2016-10-31 09:18:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    >Ktoś wie jak dojechać na wolumen z dworca zachodniego pkp?
    >jakieś 20 lat temu jeździłem 184, ale teraz?

    expierd naszych czasów :-)

  • 16. Data: 2016-10-31 11:20:55
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wiadomo poza po/eu to nie nie istnieje...

  • 17. Data: 2016-10-31 11:21:31
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

  • 18. Data: 2016-10-31 23:40:43
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 30.10.2016 o 17:14, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > Ktoś wie jak dojechać na wolumen z dworca zachodniego pkp?
    > jakieś 20 lat temu jeździłem 184, ale teraz?

    Jestem ciekaw kiedy się zapytasz czy majtki zakłada się przez głowę czy
    nogi?

    Jakub Rakus

  • 19. Data: 2016-11-01 01:02:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-10-31 o 23:40, Jakub Rakus pisze:

    > Jestem ciekaw kiedy się zapytasz czy majtki zakłada się przez głowę czy
    > nogi?

    Ale to jest nieprecyzyjne pytanie, bo zależy jakie majtki. Takie
    rozpinane w kroku z szelkami i obrożą na szyję przez nogi nie założysz :D

  • 20. Data: 2016-11-01 07:54:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 17:15:38 UTC+1 użytkownik w systemie siła
    'PO/EU napisał:
    > Ktoś wie jak dojechać na wolumen z dworca zachodniego pkp?
    > jakieś 20 lat temu jeździłem 184, ale teraz?

    Jak z pociągu wysiądziesz to szukaj samochodów co mają napis w stylu TAXI, TAKI,
    TAKSI
    Za wielokrotność piątaka podwiozą Ciebie na wolumen.