  • 1. Data: 2010-10-12 21:57:05
    Temat: wrazenia z podróży po Europie
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    Zapraszam grupowiczów na stronę http://bit.ly/9plf7z, gdzie już od dziś będą się
    pojawiały artykuły, z małą przerwą na Caylusa, nt mojej podróży na Gibraltar i z
    powrotem.

    Sporo o jeżdżeniu samochodem, trochę o Automapie w EU, trochę zdjęć i
    ciekawostek - bo resztę można wyczytać w byle przewodniku.

    pozdr, rdx
    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2010-10-12 22:13:58
    Temat: Re: wrazenia z podróży po Europie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    radxcell wrote:

    > Zapraszam grupowiczów na stronę

    Poczytałbym chętnie, bo kierunek interesujący,
    jednak styl zbyt "buraczy"

  • 3. Data: 2010-10-12 22:40:32
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    > Poczytałbym chętnie, bo kierunek interesujący,
    > jednak styl zbyt "buraczy"
    fakt

  • 4. Data: 2010-10-12 23:07:17
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Sporo o jeżdżeniu samochodem, trochę o Automapie w EU, trochę zdjęć i
    > ciekawostek - bo resztę można wyczytać w byle przewodniku.
    dla zalogowanych
    frajerow szukasz czy zbierasz dane?

  • 5. Data: 2010-10-12 23:11:40
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Kris* wrote in <news:i92iuo$l8j$1@mx1.internetia.pl>:
    > dla zalogowanych
    > frajerow szukasz czy zbierasz dane?

    a Ty sie wczoraj urodziłeś czy jak? :)))

    p<R

  • 6. Data: 2010-10-12 23:27:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin <gkrzych>

    > fakt

    Co Wy tam buraczanego widzicie? Normalnie napisane.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-12 23:34:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:

    > Co Wy tam buraczanego widzicie? Normalnie napisane.

    Dla Ciebie normalnie :-)

  • 8. Data: 2010-10-12 23:39:41
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *to* wrote in <news:4cb4d2d5$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>:
    > begin <gkrzych>
    > Co Wy tam buraczanego widzicie? Normalnie napisane.

    No wiadomo, betą jeździ, to musi burak, panie... :)

    p<R

  • 9. Data: 2010-10-13 00:01:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin cef

    > Dla Ciebie normalnie :-)

    Obiektywnie normalnie. Jak w blogu. Staropolszczyzny się tam spodziewałeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-10-13 00:15:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:

    > Obiektywnie normalnie. Jak w blogu. Staropolszczyzny się tam
    > spodziewałeś?

    Jak to blog.
    Są autorzy obdarzeni pewną lekkością pióra. Ich teksty,
    choćby traktowały o niczym, czyta się z zapartym tchem, do samego końca.
    Rdx do nich nie należy. Jak się komuś podoba, to niech czyta.