  • 11. Data: 2013-01-10 10:53:16
    Temat: Re: wracam po przerwie.. i zmieniłem auto
    Od: masti <g...@t...hell>

    news.eternal-september.org

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-01-11 09:36:45
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-10 10:53, masti pisze:

    > news.eternal-september.org

    no, dzięki :) może wreszcie będę mógł komfortowo czytać i pisać :)
    jak się korzysta z jednego internetu to zwykle nie ma problemu, gorzej
    jak zmieniasz dostawców, lub właśnie korzystasz z internetu mobilnego i
    stacjonarnego, a czasem jeszcze z jakiegoś lokalnego Wi-Fi...

    Lukasz

  • 13. Data: 2013-01-15 10:28:25
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/9/2013 9:05 AM, Michał wrote:

    > Zawieszenie i skrzynia ok, zresztą znowu podobny model
    > do francuza :) zf 5hp30 :) zmienia ok
    >
    > Opony już ma nowe :) bo stare się starły poprzednikowi
    >
    > btw. nie widzę postów od "dddddd" jaki serwer polecacie
    > (bo wcześniesz przez gazetę używałem) ?
    >

    > A we francuzie uszkodziłem skrzynie -tez ZF'a po wymianie oleju.. :(

    test

  • 14. Data: 2013-01-15 21:45:14
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/7/2013 9:25 AM, WW wrote:

    > Niestety i ja.
    > Po R25 i Safranie przyszła era Passata.
    > Może to i praktyczne, ale kudy mu do "Francuzów". :-(
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Ha... przegapiłem że tu Passat pisało :)

    Stary VW Phaeton - to jeździ ok, tylko sypie się
    ponoć gorzej niż Vel Satis

  • 15. Data: 2013-01-15 22:10:05
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > przyszedł czas na zmiany z 2.5 (sztuk) safrane zostało
    > mi już tylko tylko 1.5... (L5 2.5volvo i V6 3.0reno)
    > I przesiadłem się na BMW (jakieś 3 mc temu) - to teraz
    > moje główne auto i się do dresolota przywyczaić nie mogę...
    >
    > czy ktoś skutecznie się przesiadł z francuza do niemca i był
    > zadowolony ? czy po nocach się Citroen C6 śni, a Vel Satis
    > przypomina na każdym zakręcie kiedy dupa wyprzedza przód (mimo DSC)
    > i Laguna II kiedy latarnia się zbliża a Safrane jak trzeba przez
    > próg i dziurę przejechać w ciszy 150km/h i wyhamować na 90 metrach?

    Z Francuzów to miałem berlingo blaszaka. Było fajne bo nie szło
    go wydachować i ba pakę wchodziło 12 osób :)

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 16. Data: 2013-01-15 22:16:41
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > Z Francuzów to miałem berlingo blaszaka. Było fajne bo nie szło
    > go wydachować i ba pakę wchodziło 12 osób :)

    He he :)

    wersję elektryczną z przed 12 lat ? bo to teraz modne !
    ev 250km zasięgu czy ile to miało ;)

  • 17. Data: 2013-01-15 22:20:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 22:16, _Michał pisze:

    > He he :)
    >
    > wersję elektryczną z przed 12 lat ? bo to teraz modne !
    > ev 250km zasięgu czy ile to miało ;)
    wersja wyposażenia ABC. Absolutny brak czegokolwiek. Silnik
    1.4 czyli brak silnika. Brak klimy. Dramat.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 18. Data: 2013-01-15 23:07:31
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 22:20, megrims pisze:
    > wersja wyposażenia ABC. Absolutny brak czegokolwiek. Silnik
    > 1.4 czyli brak silnika. Brak klimy. Dramat.

    Aż tak źle jest w Berlingo 1.4?
    Bo miałem C15 z takim motorkiem i na brak mocy w mieście i na trasie nie
    narzekałem :) - Autko szło jak burza - aczkolwiek woziłem lekkie rzeczy.
    Oczywiście konstrukcyjnie C15 była znacznie lżejsza od Berlingo ale za
    to o wysmakowanej aerodynamice pustaka.

    --
    ZIWK

  • 19. Data: 2013-01-16 02:52:03
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/15/2013 11:07 PM, ZIWK wrote:

> [...]
    > narzekałem :) - Autko szło jak burza - aczkolwiek woziłem lekkie rzeczy.
    > Oczywiście konstrukcyjnie C15 była znacznie lżejsza od Berlingo ale za

    Jedyne auto które nie było aż tak złe z silnikiem ~1.4 to opel meriva z
    okolic 2008. reszta jakimi jeździłem z podobnymi pojemnościami (renault
    megane, opel corsa, daewoo lanos) - totalny złom.

    Berlingo nie znam, ale jedyne co pamiętam to że była wersja elektryczna :)

  • 20. Data: 2013-01-16 21:35:34
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-01-15 22:07, ZIWK <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    > narzekałem :) - Autko szło jak burza - aczkolwiek woziłem lekkie rzeczy.
    > Oczywiście konstrukcyjnie C15 była znacznie lżejsza od Berlingo ale za

    Ja trochę jeździłem we Francji pierwszą wersją (ze znaczkiem Peugeota,
    ale to samo) i na pusto przy niewielkich wzniesieniach (prawie
    nieodczuwalnych dla pieszego) typowe ograniczenia prędkości typu 70 były
    trudne do przekroczenia. Na płaskim było w miarę OK jeżeli
    wykorzystywało się całość mocy silnika.

    Natomiast ciekawą sprawą jest zachowanie tyłu przy dynamicznej jeździe
    na śniegu jak bagażnik jest pusty...