  • Data: 2013-01-16 21:35:34
    Temat: Re: wracam po przerwie.. i zmieniłem auto
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-15 22:07, ZIWK <w...@o...pl> wrote:

    > Aż tak źle jest w Berlingo 1.4?
    > Bo miałem C15 z takim motorkiem i na brak mocy w mieście i na trasie nie
    > narzekałem :) - Autko szło jak burza - aczkolwiek woziłem lekkie rzeczy.
    > Oczywiście konstrukcyjnie C15 była znacznie lżejsza od Berlingo ale za
    > to o wysmakowanej aerodynamice pustaka.

    Ja trochę jeździłem we Francji pierwszą wersją (ze znaczkiem Peugeota,
    ale to samo) i na pusto przy niewielkich wzniesieniach (prawie
    nieodczuwalnych dla pieszego) typowe ograniczenia prędkości typu 70 były
    trudne do przekroczenia. Na płaskim było w miarę OK jeżeli
    wykorzystywało się całość mocy silnika.

    Natomiast ciekawą sprawą jest zachowanie tyłu przy dynamicznej jeździe
    na śniegu jak bagażnik jest pusty...