  • 1. Data: 2024-08-31 09:15:12
    Temat: wpadłem w siodło
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    przełamana na ukos ulica, nie odpuściłem hamulców (tak wiem, błąd).
    przód zanurkował.

    dzień #4

    patrzę w zawieszenie i nic nie widzę co stuka?
    wasze pomysły?

    szukam garażu z szarpakami
    nie jest to łatwe w L.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 2. Data: 2024-08-31 10:58:59
    Temat: Re: wpadłem w siodło
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.08.2024 o 09:15, PiteR pisze:
> [...]
    > przód zanurkował.
    >
    > dzień #4
    >
    > patrzę w zawieszenie i nic nie widzę co stuka?

    Chyba pozostaje tylko stacja diagnostyczna, mi też coś stuka z przodu,
    szukałem na kanale i guzik widać, wantowanie breszką nic nie daje, chyba
    też stację odwiedzę.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-08-31 11:32:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vaum0j$v2c$2@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Chyba pozostaje tylko stacja diagnostyczna, mi też coś stuka z
    > przodu, szukałem na kanale i guzik widać, wantowanie breszką nic
    > nie daje, chyba też stację odwiedzę.

    :(

    Własnie szukam intensywnie stacji w Londynie lub w okolicy.
    Nie wiem czy tak mogę jeżdzić bo było to zdarzenie nagłe
    czyli coś pękło. Być może łozysko oporowe zmiażdzyło.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 4. Data: 2024-08-31 13:16:11
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.08.2024 o 11:32, PiteR pisze:
> [...]
    > Nie wiem czy tak mogę jeżdzić bo było to zdarzenie nagłe
    > czyli coś pękło. Być może łozysko oporowe zmiażdzyło.

    https://www.google.pl/maps/search/mot+londyn/@51.638
    3975,-0.2838536,11z/data=!3m1!4b1?entry=ttu&g_ep=Ego
    yMDI0MDgyOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

    --
    Pixel(R)??

  • 5. Data: 2024-08-31 14:25:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vauu37$asdn$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > https://www.google.pl/maps/search/mot+londyn

    MOTy nie mają testerów.
    To może być garaż Rysiek i Zdzisiek który wyrobił sobie uprawnienia.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 6. Data: 2024-09-03 22:46:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user Janusz pisze tak:

    > Chyba pozostaje tylko stacja diagnostyczna, mi też coś stuka z
    > przodu, szukałem na kanale i guzik widać, wantowanie breszką nic
    > nie daje, chyba też stację odwiedzę.

    Byłem dziś w warsztacie. Sprawdzili mi dokładnie całe zawieszenie.
    Macali breszką i nic. Powiedzieli, że trzeba sie przejechać.
    Zapakowało się dwóch i po chwili wrócili. No stuka. Szef się zmył,
    pracownik się męczył. Zeszło się czterech i zaczeli cmokać.

    Diagnoza dla mnie: można jeździć koło nie odpadnie, wahacz sie nie
    rozepnie. Co jest nie wiemy, prawdopodobnie 99% uszkodził pan
    poduszki amortyzatorów. Trzeba wymienić i ew szukac dalej.

    Ja sie przychylam do poduszek bo słyszałem tym razem z zewnątrz
    kiedy odjeżdzali jak to strzela z okolicy nad kołem.

    Pytanie co to za jakość łożysk poduszek, że zdechły od trudnego
    hamowania? Uderzenia nie było tylko silne ściśniecie. hmm.

    https://allegro.pl/oferta/2x-poduszka-amortyzatora-z
    -lozyskiem-vw-skoda-audi-13839283438
    https://allegro.pl/oferta/2x-poduszka-amortyzatora-z
    -lozyskiem-vw-skoda-audi-13810232364

    na szczęście passat nie ma poduszek wcale ;)

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 7. Data: 2024-09-03 23:43:20
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.09.2024 o 22:46, PiteR pisze:

    > Pytanie co to za jakość łożysk poduszek, że zdechły od trudnego
    > hamowania? Uderzenia nie było tylko silne ściśniecie. hmm.

    Rok temu wymieniałem łożysko w kole...po rozmontowaniu koła od osi nagle
    "wypadł amortyzator" z rozjebanym łożyskiem oporowym, tym w kielichu :)
    Takasuka :) Nochuj, wymieniłem :) Wcześniej nawet nie zgłaszało problemu :)

    --
    Pixel(R)??

  • 8. Data: 2024-09-03 23:50:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vb7vtr$pdtb$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

> [...]
    > nagle "wypadł amortyzator" z rozjebanym łożyskiem oporowym, tym w
    > kielichu :) Takasuka :) Nochuj, wymieniłem :) Wcześniej nawet nie

    :(

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 9. Data: 2024-09-04 00:15:26
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.09.2024 o 23:50, PiteR pisze:

    > :(

    Na tyle dobrze, że miałem zastępcze auto do jechania i kupiłem na CITO w
    ciągu 2 godzin po obdzwonieniu kilku hurtowni, bo blokowałem stanowisko.
    Taktojest, ruszysz jedno a wypada drugie :) Jakby mnie wypchnęli do
    poczekalni to bym miał 3 dni przestoju :)

    --
    Pixel(R)??