  • 11. Data: 2010-07-29 15:18:26
    Temat: Re: woda a nie benzyna
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 13:07:37 +0200, SW3 <s...@p...fm> said:

    > A gdzie było pozostałe 10% wody? ;)

    Celne trafienie!
    ;-)))

    Mój błąd - zawartość baku składała się w 90% z wody.

    > ety byłby
    >
    > Nie jest napisane "w baku była tylko czysta woda" tylko "w baku była
    > czysta woda".

    A potem, że jednak była tam benzyna - więc nie czysta woda.
    Gdyby była tyko czysta woda, to stanowiłaby 100% zawartości baku.
    I wracamy do początku.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-07-29 15:24:41
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-28 22:56, Bydlę pisze:

    > Daj znać, gdy dojrzejesz do przeproszenia za swoją pomyłkę.

    Zwracam honor :)

  • 13. Data: 2010-07-29 15:26:41
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-29 12:25, Bydlę pisze:

    > Taką bez benzyny?

    Ale woda zawsze jest bez benzyny :) Te dwie ciecze sie nie mieszają:)

  • 14. Data: 2010-07-29 20:17:13
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 15:24:41 +0200, spammtrapp <g...@w...pl> said:

    > Zwracam honor :)

    Bue....

    A ja już szykowałem tekst o empirycznym sprawdzaniu - np, 9 kieliszków
    wódki i jednym z benzyną.
    ;-)))

    Ale - czapka z głowy za reakcję.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-07-30 17:19:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *to* napisał(-a):

    > Jakoś mi się w tą historię z wodą w dystrybutorze nie chce wierzyć...

    Orlen przyznał się, że w dystrybutorze była woda, a Ty chcesz z tym
    polemizować?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675