eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawłączanie silnika przekaźnikiemRe: włączanie silnika przekaźnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <r9i0p6$3e699$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <r9i0p6$3e699$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <r9krfj$91ho$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5ebe309d$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ebe962e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5ebe962e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: włączanie silnika przekaźnikiem
    Date: Fri, 15 May 2020 16:27:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 17
    Message-ID: <5ebea6ea$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.110.32
    X-Trace: 1589552874 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17341 83.26.110.32:64898
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1868
    X-Received-Body-CRC: 356132117
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:753337
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5ebe962e$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15.05.2020 o 08:03, Uzytkownik pisze:
    >> Jeżeli się upierasz to dioda w kierunku zaporowym być musi i to nie
    >> tylko przy przekaźniku, ale też przy silniku. Trzeba ją dobrać do
    >> danej indukcyjności silnika.
    >
    >> Dodatkowo może być układ gasikowy oraz/lub warystory na 35V.

    >Policz gasik dla podanych warunków. Taki "gasik" bardziej zaszkodzi
    >niż pomoże.

    Hm, w samochodach byl kondensator przy przerywaczu.
    Chyba jednak bardziej pomagal niz szkodzil :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: