  • 581. Data: 2010-03-17 11:08:03
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-12 19:16, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwykle bredzisz.

    Jak zwykle nie masz nic do powiedzenia.

    A.

  • 582. Data: 2010-03-17 11:09:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:18, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma żadnego zamka, suwaka czy jak tam zwiecie. Trudno dyskutować o
    > niebieskich migdałach.

    Ależ oczywiście. Jaki masz model kierownicy do nfs?

    A.

  • 583. Data: 2010-03-17 11:10:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:22, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiedział miszcz i profesór z piaskownicy. Tylko nie zapomnij zabrać na
    > koniec zabawek.

    Tradycyjnie nie masz nic do powiedzenia.

    A.

  • 584. Data: 2010-03-17 11:14:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-14 17:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > do kogo ta uwaga?
    > Do Arka? Czy do mnie?
    > BTW w twoich zdaniach interpunkcja lezy ;-P

    Nie tylko to zresztą...

    A.

  • 585. Data: 2010-03-17 11:17:56
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:43, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Bo Ty jesteś "mordercom". ;-)\

    A może "siłom"?

  • 586. Data: 2010-03-17 11:23:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-13 18:15, Shrek pisze:

    > Jazda i ruszanie pod górkę też była:) A ciebie uczyli, że jak masz znak
    > pierwszeństwa, to masz się pchać na pałę? Nic dziwnego, że zdac nie
    > możesz - zmień instruktora.

    I tak nie jest źle, kiedyś neelix wypisywał totalne brednie. Ostatnio
    widać wziął sobie do serca zarzuty o braku PJ i zapisał się na kurs. Na
    razie nic z tego nie rozumie ale wszystko z czasem. No i pozostaje mieć
    nadzieję, że to co tu wypisuje robi z czystej przekory.

    A.

  • 587. Data: 2010-03-18 10:35:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Czajka" <n...@p...v> napisał w wiadomości
    > Podziel się swoją wiedzą i napisz co robisz w opisanej niżej sytuacji.
    > Kierowca rozpędzający się na zanikającym pasie przed włączeniem się do
    > ruchu utrudnia ruch? Może piszesz o sobie, to wtedy OK, bo z tego co
    > wypisujesz wynika, że utrudniasz innym ruch i chyba lubisz to robić.
    > Odpowiedz na pytanie co ty robisz dojeżdżając do takiego pojazdu?
    > Nie wykręcaj się dłużej.
    > Siła twoich argumentów powala, LOL ;) Uważasz, że blokowanie 3 zamiast
    > 1 skrzyżowania, to nie jest utrudnianie ruchu? Może jeszcze twierdzisz,
    > że to upłynnia ruch wokół?

    Wyciągasz wnioski na podstawie wymyślanych przez siebie bajek. Szkoda na to
    czasu.
    neelix

  • 588. Data: 2010-03-18 10:38:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > W tym całym długim wątku anie razu nie udało Ci się napisać czegokolwiek
    > merytorycznie. To co powyżej to wszystko na co Cię stać. Pyskówki z
    > piaskownicy, to jesteś cały Ty - neelix.

    Kierunek dyskusji wyznacza prawo drogowe.

    To przestań zachowywać się prymitywnie.
    neelix

  • 589. Data: 2010-03-18 10:42:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > razie nic z tego nie rozumie ale wszystko z czasem. No i pozostaje mieć
    > nadzieję, że to co tu wypisuje robi z czystej przekory.

    Poziom Twojej ignorancji jak widzę systematycznie rośnie. Nic nie rozumiałes
    kiedyś i nadal nic nie rozumiesz. Dla mnie EOT, bo naprawdę szkoda na Ciebie
    czasu. Przestań być takim "mordercom".
    neelix

  • 590. Data: 2010-03-18 10:47:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "neelix" <a...@w...pl> wrote in message

    > Nie ma innego wyjścia. Wszystko co powoduje zagrożenie powinno być ujęte w
    > prawie. Niestety prawo drogowe jest jak durszlak-ma dużo dziur. Dzisiaj
    > nie ma żadnego suwaka więc dyskusja jest pusta. Nie wątpię, że PO jeszcze
    > parę debilizmów zdąży wprowadzić. Ludzie o takich poglądach światła
    > wprowadzali od 1997r! 10 lat im zeszło by nas udupić!

    Pokazalem Ci przyklady kodeksow, gdzie jazda na suwak jest jasno opisana.
    Podalem tez jak wyglada bezpieczenstwo na drogac w tych krajach w porownaniu
    do polski. A ty dalej slepo brniesz w swoje wyimaginowane niebezpieczenstwa.
    > A ja reaguje na to co wypisują inni. Czasem mam po prostu dość takiego
    > żenującego poziomu moich rozmówców i tych głupich personalnych wycieczek z
    > insynuacjami ssanymi z brudnych paluchów.
    No to samochodzik pod pache i sio z piaskownicy.
    Pozdrawiam
    Kamil
    Czy jesteś kolejnym pogiętym, który na siłę chce wciskać inne kraje do
    Polski? Czy do Ciebie nie dociera, że każdy kraj jest INNY??? Jak widzę nie
    dociera. Austria ze świateł szybko wycofała się. Nasze debile potrzebują na
    to wieki.
    neelix