  • 141. Data: 2010-02-28 18:09:30
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 16:50:01 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Piłeś?

    Napisałeś, że osobiście raczej się nie włączasz.
    Więc pytam, czy robisz to nieosobiście.

    Więc robisz?

    --
    Bydlę

  • 142. Data: 2010-02-28 18:10:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 16:58:50 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Z moich obserwacji wynika, że ci na motocyklach turystycznych czy
    > najróżniejszych chopperach jeżdżą zwykle normalnie, natomiast większość
    > tych na "ścigaczach" to niestety idioci lub psychole

    Święte słowa.

    --
    Bydlę

  • 143. Data: 2010-02-28 18:11:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Dysiek pisze:
    > Sam napisal, ze wlaczal sie do ruchu z parkingu.

    Prawy pas na którym zaparkowano samochody czy parking?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 144. Data: 2010-02-28 18:15:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:09:17 +0100, Dysiek napisał(a):

    > A dlaczego mial zmienic? To wlaczajacy sie powinien ustapic pierszenstwa.

    Ustąpić pierwszeństwa nikomu? Śmiała teza!
    Na pasie ruchu na który wjeżdżał nie było nikogo, a motocyklista nie
    sygnalizował zamiaru zmiany pasa ruchu. Tak wynika z opisu i tego się
    trzymajmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 145. Data: 2010-02-28 18:15:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 28 Feb 2010 18:00:53 +0100, to napisał(a):

    > I co tydzień trafiać w jakiegoś? Przecież wiadomo, że nie jadą.

    Cóż, ich pech. Warto mieć natenczas więcej niż 1 samochód :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 146. Data: 2010-02-28 18:20:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Poświęciłeś mi tyle czasu na odpisywanie, a teraz nie masz 15s żeby
    > zrobić copy/paste znajomego Ci art. PORD?

    "Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub
    zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu drogowego
    oraz przy wjeżdżaniu (...)"

    --
    cokolwiek

  • 147. Data: 2010-02-28 18:21:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Napisałeś, że osobiście raczej się nie włączasz. Więc pytam, czy robisz
    > to nieosobiście.
    >
    > Więc robisz?

    Jeśli jadę jako pasażer to nie mam na to wpływu. Jak piłeś to się
    podziel. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 148. Data: 2010-02-28 18:22:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Cóż, ich pech. Warto mieć natenczas więcej niż 1 samochód :)

    I zdolność bilokacji w celu uczestniczenia w kolejnych procesach sądowych.

    --
    cokolwiek

  • 149. Data: 2010-02-28 18:23:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > A jak nie jechałeś - czemu nie
    > spisałeś numeru rejestracyjnego dla celów sprawdzenia legalności
    > pojazdu?

    Może nie jest psychiczny?

    --
    cokolwiek

  • 150. Data: 2010-02-28 18:29:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-28 17:35, MadMan pisze:

    > Nie zmienia to tego, że zmianę pasa powinien zasygnalizować zawczasu i
    > wyraźnie.

    Ludzie - włączając się do ruchu - czy inaczej wyjeżdżając z drogi
    podporządkowanej MASZ DO JASNEJ CHOLERY ustąpić pierwszeństwa przejazdu
    każdemu kto się tą drogą porusza, nieważne z jaką prędkością, a to że
    zmieni pas nie ma tu znaczenia - jeśli wyjedziesz mu przed koła tak że
    musi go zmienić - wymusiłeś pierwszeństwo, a to że zmienia pas to też
    musisz przewidzieć włączając się - że może ktoś zmieniać pas bez
    sygnalizacji - to musisz zrobić TY, on porusza się drogą z
    pierwszeństwem i ma prawo jechać przed tobą !!

    Ludzie do k... nędzy bo scyzor się w kieszeni otwiera - gdzie i kiedy
    zdawaliście na PJ ??

    Przed rozpędzone Kama3 też tak wyjeżdżacie swoimi bolidami ??

    Obejrzyjcie sobie zdjęcia jak przecinak wbije się wam w wasze drzwi to
    Wy też wielkich szans na wyjście cało z takiego zderzenia nie macie ;P

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Motorem nie jeżdżę, o ile Osę z 1963 można nazwać motorem, PJ katA mam
    od 23 lat.