  • 111. Data: 2010-02-28 17:13:43
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    neelix pisze:

    > To jest gruba przesada, która rozbestwia.

    > To inna para kaloszy.

    > Zwolnić nieznacznie a zmieniać pas to zasadnicza różnica i gruba
    > uprzejmość, i gruba przesada. Następnym razem tamten wyjedzie na wydrę.
    > neelix.

    Może i masz nieco racji, że się rozbestwi taki...

    Seco

  • 112. Data: 2010-02-28 17:14:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nikt go nie degraduje. Włącza się lub się nie włącza. Pablo napisał
    > "ruszam z pasa do parkowania", więc się włączał.

    I dopóki z niego nie zjechał to cały czas się włączał.
    neelix

  • 113. Data: 2010-02-28 17:15:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > To niech jadą tak, żeby byli w stanie czytelnie sygnalizować swoje
    > manewry. Tu jest mowa o pustej drodze, skoro chciał zmienić pas na prawy
    > to mógł włączyć kierunkowskaz odpowiednio wcześniej, nie widzę żadnego
    > problemu.

    Oni jeżdżą szybciej niż myślą.
    neelix

  • 114. Data: 2010-02-28 17:16:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    neelix pisze:

    > I dopóki z niego nie zjechał to cały czas się włączał.

    Art PORD poprosze.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 115. Data: 2010-02-28 17:16:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Ale to żadne zdziwko, przejedź się kiedyś ul. Waryńskiego w DC. Wielu
    > nieznających miasta potrafi utknąć na prawym bo za łukiem jezdni ktoś
    > zaparkował. I co - przywali w niego gość jadący lewym, wykręci się
    > że tam parkował i sprawa oczywista?

    Jak parkował to sprawa jest oczywista, miał ustąpić pierwszeństwa. Jeśli
    nie parkował tylko nie zauważył, że nie ma już miejsca na jazdę, to
    teoretycznie zmieniał pas, więc nie włączał się do ruchu i miał
    pierwszeństwo przed tym z lewego, trudno jednak moim zdaniem powiedzieć,
    kto w realnej sytuacji zostałby uznany winnym.

    --
    cokolwiek

  • 116. Data: 2010-02-28 17:17:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > W razie wypadku leży włączający się do ruchu. neelix

    Wszystko ma znaczenie.

    --
    cokolwiek

  • 117. Data: 2010-02-28 17:17:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Art. poprosze :)

    Fragment o włączaniu się do ruchu powinien być odpowiedni.

    --
    cokolwiek

  • 118. Data: 2010-02-28 17:17:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Z moich obserwacji wynika, że ci na motocyklach turystycznych czy
    > najróżniejszych chopperach jeżdżą zwykle normalnie, natomiast większość
    > tych na "ścigaczach" to niestety idioci lub psychole, jadący często
    > slalomem z prędkościami rzędu 150-200 bez żadnego marginesu
    > bezpieczeństwa. W zeszłym sezonie widziałem trzech jadących mniej więcej
    > zgodnie z przepisami, z czego dwóch uznało mnie za wideorejestrator.

    Niestety taka prawda-psychole.
    neelix

  • 119. Data: 2010-02-28 17:18:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Jak parkował to sprawa jest oczywista, miał ustąpić pierwszeństwa. Jeśli
    > nie parkował tylko nie zauważył, że nie ma już miejsca na jazdę, to

    Ok. Jedziesz lewym pasem, chcesz zjechać na środkowy. Na prawym stoi
    rząd samochodów, jak rozróżnisz który parkuje i któremu nie warto
    ustępować pierwszeństwa?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 120. Data: 2010-02-28 17:22:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Fragment o włączaniu się do ruchu powinien być odpowiedni.

    Który zacytuj prosze:)

    Pozdrawiam
    Paweł