  • Data: 2010-03-13 21:59:02
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie kombinuj.

    to jest twój argument?
    ROTFL.

    > Personalne wycieczki zostawić bez echa? Można oczywiście olać takiego
    > delikwenta, ale lepiej mu zwrócić uwagę, że się tylko ośmiesza.

    hmm, mowisz o swoich personalnych wycieczkach czy o moich?

    > Mnie wystarcza ocena wypowiedzi.

    W ten sposób kazdy moze ci powiedziec, ze jestes chory psychcznie.
    nie dlatego, ze ma czy nie ma racji, ale dlatego, ze wystarczy mu ocena
    wypowiedzi.

    > Bo cała ta dyskusja to balonik rozdęty do niebotycznych rozmiarów i
    > bicie piany. Więcej prawa, a mniej samowoli.

    Nie bede kolejna osobą, która napisze ci, kto bije piane.
    Gdyby nie twoja reakcja w tym watku, pomimo przejechania samochodem
    kilkuset tysiecy k, nigdy nie przypuszczałbym, ze ktos moze miec takie
    podejscie do "wpuszczania", jak ty.